اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده انتظامی مازندران

فرمانده جدید انتظامی چالوس معرفی شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز و با حضور فرمانده انتظامی استان مازندران و مسئولان شهرستانی، فرمانده جدید انتظامی شهرستان چالوس معارفه شد.

فرمانده جدید انتظامی چالوس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، در این مراسم که با حضور مسئولان نظامی، انتظامی، روسای دستگاه‌های اجرایی، روسای دادگستری و دادستان عمومی و نظامی شهرستان چالوس، فرماندار عباس‌آباد و تنی چند از مسئولان این شهرستان برگزار شد، فرمانده سابق نیروی انتظامی چالوس با اشاره به موقعیت خاص و ویژه شهرستان چالوس به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی ویژه و بهره‌مندی از مواهب طبیعی فراوان، همچنین وجود چندین مرکز بزرگ دانشگاهی با دارا بودن 15 هزار دانشجو، وجود مراکز تفریحی توریستی بزرگ مثل نمک‌آبرود و تنها هتل پنج ستاره استان، همچنین آزادراه تهران – شمال و پروژه بزرگ سد سیاه بیشه آن را یکی از شهرستان‌های بزرگ استان مازندران با مشکلات و مسائل امنیتی انتظامی فراوان توصیف کرد.

علی فقیه بیان داشت: در کنار این موهبت‌ها و استعدادهای طبیعی و گردشگری، سعی شد با تعامل با روحانیت، پایگاه‌های بسیج و نیروهای مردمی، حضور فعال در مساجد، استقبال از نظرات مردمی، استقرار میدانی در تجمعات مردمی و بازدیدها و سرکشی‌های متعدد از بازار، آموزش‌های جمعی از طریق رسانه‌ها‌، حضور در مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، استفاده از مطبوعات و خبرنگاران برای القای حس امنیت در جامعه استفاده کرده و به اهداف ناجا در این شهرستان دست یابیم.

وی تعامل با فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان، دستگاه‌های قضایی چالوس و کلاردشت، قضات و دادستان، اداره اطلاعات، فرماندهی ناحیه سپاه چالوس را یکی از عوامل موفقیت این فرماندهی و کسب رتبه‌های برتر در طی سال‌های اخیر در خدمات نوروزی و دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

فقیه همچنین صیانت از کارکنان و ارتقای منزلت اجتماعی آنان، برگزاری جشن‌های ویژه خانواده‌های کارکنان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان و استفاده از استعدادهای مدیریتی کارکنان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده این فرماندهی عنوان کرد و موفقیت‌های حاصله را مرهون تلاش شبانه‌روزی تمام پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان بیان داشت.

فرماندار چالوس نیز در این مراسم وضعیت استراتژیک شهرستان چالوس و حجم بالای خدمات‌دهی این شهرستان در بخش‌های مختلف به ویژه انتظامی را نیازمند توجه ویژه عنوان کرد و ادامه داد: همان طوری که تاکنون اینگونه بوده است نباید گذاشت تبهکاران و مجرمان این شهرستان را حیاط خلوت خود بدانند.

سید قدیر رضایی دستگیری عامل بمب‌گذاری شیراز، سرقت‌های مسلحانه کرج، سارقان طلافروشی‌های اصفهان و سرکردگان گلدکوئیست و... را در چالوس نشان‌دهنده عزم نیروی انتظامی این شهرستان در برخورد با هرگونه جرم و پناه گرفتن اشرار در این منطقه عنوان کرد.

وی با گلایه از وضعیت ساختمان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خواستار تامین اعتبار برای احداث ساختمان جدید انتظامی چالوس شد.

رضایی با تقدیر از زحمات سه ساله فرماندهی سابق و سرپرستی این فرماندهی ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری این فرماندهی در پیشبرد هرچه بیشتر اهداف امنیتی این شهرستان ادامه داشته باشد.

فرمانده جدید انتظامی چالوس نیز در این مراسم با اشاره به موفقیت‌های ناجا در طول سال 90 آن را مرهون تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد.

علی‌حسین حسین‌نژاد با اشاره به سخنانی که درباره موقعیت ویژه شهرستان چالوس شد، بیان داشت: این حجم بالای کار در شهرستان نیازمند عزم جدی و توان مضاعف است تا در کنار تعامل با دیگر دستگاه‌ها بتوانیم امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

در این مراسم از زحمات سه ساله علی فقیه به عنوان فرماندهی شهرستان چالوس تقدیر شد و علی‌حسین حسین‌نژاد به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان منصوب شد.

فقیه چندی پیش به عنوان فرمانده انتظامی بابل معرفی شد.

حسین‌نژاد نیز پیش از این جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان عباس‌آباد بود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول