اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشرفت ضعیف طرح‌های آبرسانی

فرماندار جلفا از عملکرد ضعیف آب و فاضلاب روستایی انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جلفا با انتقاد از عملکرد آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: پیشرفت طرح‌های آبرسانی در روستاهای این شهرستان ضعیف بوده و قابل قبول نیست.

فرماندار جلفا از عملکرد ضعیف آب و فاضلاب روستایی انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری جلفا، حسنعلی رنجبر افزود: با وجود خدمات‌رسانی ستودنی دولت به روستاها طی سال‌های اخیر، متاسفانه برخی روستاهای واقع در بخش مرکزی این شهرستان با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

وی اظهار کرد: امکانات و شرایط آبرسانی به روستاها مهیاست و چاه‌های مورد نیاز نیز حفاری شده اما آب و فاضلاب روستایی در لوله‌گذاری و انشعاب خانوارها کوتاهی می‌کند.

فرماندار جلفا خاطرنشان کرد: اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی به روستاها اختصاص یافته است از این رو فرصت‌سوزی از سوی آب و فاضلاب روستایی غیرقابل قبول بوده و با سیاست‌های دولت کریمه در خدمات‌دهی به روستاییان در تضاد است.

رنجبر با بیان اینکه مراتب به مسئولان عالی‌رتبه استانی انعکاس یافته، از آب و فاضلاب روستایی استان خواست در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل اقدام کند و دنبال بهانه‌جویی نباشند.

در طول دولت نهم و دهم تمام روستاهای واقع در بخش مرکزی و سیه‌رود شهرستان جلفا از خدمات ارزنده دولت بهره‌مند شدند که نتیجه آن مهاجرت معکوس به روستاها بوده است.

شهرستان جلفا با 54 هزار نفر جمعیت در فاصله 146 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع شده و با جمهوری خودمختار نخجوان و جمهوری ارمنستان از طریق رودخانه مرزی ارس مرز آبی مشترک دارد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول