اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

مبارزه با مفاسد اخلاقی اولویت نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: مبارزه با مفاسد اخلاقی و هجوم و شبیخون فرهنگی دشمن از اولویت‌های نیروی انتظامی است که باید در این زمینه بسیار فعال باشد.

مبارزه با مفاسد اخلاقی اولویت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علیرضا مسکنی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی چالوس گفت: امروز نیروی انتظامی در هر یک از استان‌های کشور به شکلی خاص و منحصربه‌فرد در حال خدمت‌گزاری است.

وی اظهار داشت: تقدیم دو تا سه شهید در طول هفته در نیروی انتظامی نشان از اهمیت بالای کار در این نیرو دارد که در برخورد با اشرار، اراذل، قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر صورت می‌گیرد.

مسکنی با اشاره به موقعیت استان‌های شمالی و به ویژه شهرستان چالوس به لحاظ قرارگرفتن در ورودی استان و نقطه اتصال استان به مرکز کشور، کار این نیرو را در این شهرستان بسیار حساس عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: باید در راه حفاظت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن که حاصل خون جوانان این مرز و بوم بوده تلاش کنیم و امروز با نبرد در عرصه‌ای دیگر حضور فعال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران همچنین درباره ساختمان فرماندهی انتظامی چالوس بیان داشت: در صورت واگذاری زمین این فرماندهی آمادگی تامین اعتبار برای ساخت ستاد فرماندهی انتظامی چالوس را دارد.

* چالوس نیازمندی‌های ویژه‌ای دارد

امام جمعه چالوس نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه اثرگذار نیروی انتظامی در تامین آسایش و امنیت جامعه، امنیت را نعمت بزرگ خداوند برای انسان‌ها برشمرد و تامین آن را کار ارزشمندی عنوان داشت.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری همچنین به تلاش‌های فرماندهی سابق انتظامی چالوس اشاره کرد و وی را صریح، شجاع و با برنامه‌ریزی دقیق و تعامل بالا معرفی کرد که تلاش‌های وی و همکارانش موجب حصول موفقیت‌های مختلف شد.

وی ادامه داد: چالوس نیازمندی‌های ویژه‌ای دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

راشدی‌نوری ارتقای درجه و موقعیت فرماندهی، افزایش امکانات و تجهیزات، توجه به نیروی انسانی و احداث ساختمان جدید را از مهم‌ترین مشکلات و خواسته‌های فرماندهی انتظامی این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات سه ساله علی فقیه به عنوان فرماندهی شهرستان چالوس تقدیر شد و علی‌حسین حسین‌نژاد به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان منصوب شد.

فقیه چندی پیش به عنوان فرمانده انتظامی بابل معرفی شد.

حسین‌نژاد نیز پیش از این جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان عباس‌آباد بود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول