اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد طرح سالم‌سازی دریای غرب مازندران:

آماده‌سازی طرح‌های سالم‌سازی دریای غرب مازندران از نیمه گذشت

خبرگزای فارس: فرماندار چالوس که رئیس ستاد طرح سالم‌سازی دریا منطقه غرب مازندران نیز هست، گفت: 70 درصد از طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب استان آماده‌سازی شدند و امیدواریم 30 درصد باقیمانده نیز تا اول خرداد آماده شوند.

آماده‌سازی طرح‌های سالم‌سازی دریای غرب مازندران از نیمه گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدقدیر رضایی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد طرح سالم‌سازی دریا منطقه غرب مازندران که با حضور فرمانداران در تنکابن برگزار شد، بیان داشت: واگذاری طرح‌های دریا به بسیج سازندگی مورد موافقت بوده اما از نظر شرایط حقوقی و واگذراری نیازمند بررسی و برنامه‌ریزی اصولی است.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که در دستور کار قرار دارد بحث ناجیان غریق است که انتظار داریم تربیت بدنی استان پیرامون این مسئله برنامه‌ریزی و نسبت به عملیاتی نمود برنامه‌های ناجیان غریق اقدام کند.

رضایی تصریح کرد: پیشگیری از غرقی‌‌ها در سواحل دریای شهرهای غرب استان یکی از اولویت‌های این ستاد است که  در هر شهرستان در جلسات شهرستانی طرح دریا نسبت به چیدمان نیروهای نجات غریق اقدام خواهند کرد.

وی بیان داشت: برگزاری جلسات طرح دریا در شهرستان‌های غرب استان با حضور متولیان مربوطه در دستور کار قرار دارد.

رضایی تصریح کرد: 70 درصد از طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان‌های غرب استان آماده‌سازی شدند و امیدواریم 30 درصد باقیمانده نیز تا اول خرداد آماده شوند.

وی گفت: با توجه به موقعیت گردشگری شهرستان‌های غرب استان موضوع‌های فرهنگی در دستور کار این ستاد قرار دارد و ادارات فرهنگی باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در طرح‌های دریا باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول