اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری:

3 هندبالیست چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری گفت: سه نفر از ورزشکاران هندبالیست این استان به اردوی تیم ملی هندبال کشور دعوت شدند.

3 هندبالیست چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شدند

اسماعیل ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: سه تن از ورزشکاران هندبالیست این استان به اردوی تیم ملی هندبال کشور دعوت شدند.

وی افزود: امین حیدری در رده سنی جوانان و جواد کاظمی و علی رفیعی در رده سنی نوجوانان از جمله ورزشکاران هندبالیست این استان است که به اردوی تیم ملی هندبال کشور دعوت شدند.

ریاحی خاطرنشان کرد: ورزشکاران هندبالیست‌ این استان ظرفیت‎ها و توانمندی‌های بسیاری دارند که با برنامه‌‍ریزی بر استعدادها و توانمندی‎‌های این ورزشکاران می‌توان آینده درخشانی را فراروی هیئت هندبال استان متصور شد.

رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر این استان در رشته ورزشی هندبال در دسته‎های اول، دوم و سوم کشور در بخش آقایان و نیز در بخش ورزش حرفه‌ای بانوان تیم دارد، به طوری که در سال گذشته در بخش بانوان در رده سنی جوانان و نوجوانان به تربیت مقام سوم و دوم کشور را کسب کردیم.

وی با اشاره به دیگر توانمندی‌‎های استان در رشته ورزشی هندبال، گفت: در حال حاضر از این استان چهار داور در سطح لیگ کشوری مشغول به داوری هستند.

وی جذب اسپانسر را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال‌ جاری دانست و گفت: امید است با حمایت مسئولان و برنامه‌ریزی خوب و استفاده از ظرفیت‌های استانی جایگاه ورزش هندبال استان ارتقا یابد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول