اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

کشف 30 تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 30 تن مواد مخدر طی سال گذشته در سطح استان خبر داد.

کشف 30 تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی صبح امروز در جمع مربیان و مدرسان نیروهای نظامی و انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: آموزش‌های مربیان و معلمان در مرزهای کشور سبب شده تا مرزهای ما نفوذناپذیر باشد.

وی با اشاره به اینکه بسترهای ناامنی در مرزهای ما به ویژه از سوی کشورهای همسایه مانند افغانستان و پاکستان وجود داشته است، افزود: آموزش و فعالیت مربیان و مدرسان به نیروهای نظامی سبب شد تا مرزهای خراسان‌جنوبی امن‌ترین مرزهای کشور را دارا باشد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی معرفت، شناخت و برنامه‌ریزی مناسب را از مهم‌ترین عناصری دانست که در مأموریت نیروهای انتظامی باید وجود داشته باشد.

گودرزی افزود: معرفت، شناخت و برنامه‌ریزی مناسب در ابعاد مختلف و تلاش بی‌وقفه برای کسب علم و دانش می‌تواند برای مجموعه آموزش نیروهای نظامی و انتظامی مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه مربیان باید شناخت نسبت به امر آموزش و علاقه‌مندی نسبت به کلاس‌های درس داشته باشند، ادامه داد: بنابراین تلاش در ارتقای کمی و کیفی آموزش نیروها مؤثر است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی انضباط را شالوده اصلی فن کلاس‌داری مربیان و اساتید نظامی عنوان کرد و تصریح کرد: انضباط بسیار تأثیرگذار در فرآیند آموزش نیروهای نظامی است.

گودرزی بر تقویت روحیه دین‌باوری در بین نیروهای نظامی تأکید کرد و اظهار داشت: اگر تئوری‌های عملی و اعتقادی با هم باشد می‌تواند در تقویت روحیه دین باوری نیروهای نظامی تأثیرگذار باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به این فرموده امام راحل که اول معلم خداست، گفت: از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعارهای حکیمانه امام(ره) آن فرهنگی که مدنظر اسلام بود در ایران اسلامی پیاده و نهادینه شد.

غلامرضا طاهری معلمی را موجب رشد و کمالات انسان‌ها دانست و ادامه داد: معلمی که بتواند شأن خدا را در وجود خود نهادینه کند جایگاه خود را بیشتر کرده است.

در پایان از مربیان و مدرسان و اساتید برتر مراکز نظامی و انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول