اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

توسعه ارزش‌های اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: توسعه ارزش‌های اسلامی که در قالب بیداری انسانی امروز در دنیا به وقوع پیوسته مرهون حضور مردم در صحنه و خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

توسعه ارزش‌های اسلامی مرهون خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید در دیدار با دو خانواده شهید فرهنگی جنوبی شهدا را معلمان بزرگ برای جهان بشریت دانست و اظهار داشت: همان‌گونه که امام راحل (ره) فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و تمام عزت، شوکت، عظمت و موفقیت‌هایی که امروز نصیب ایران اسلامی شده است نتیجه خون پاک شهدا است.

وی ادامه داد: توسعه ارزش‌های اسلامی که در قالب بیداری انسانی امروز در دنیا به وقوع پیوسته و منطبق با فطرت انسان‌ها و جهان‌بینی الهی است بدون شک مرهون حضور مردم در صحنه و خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

استاندار خراسان‌جنوبی خدمت به خانواده شهدا و مردم خوب ایران اسلامی را فرصت الهی دانست و گفت: این مسئولیت‌ها بر پایه خون شهدا بنا گذاشته شده است و مسئولان باید در راستای پاسداشت خون عزیزان و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

رشید شهدا را انسان‌هایی تاریخ‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: شهدا متعلق به همه بشریت هستند و به‌عنوان الگویی جاودان برای همه اعصار و زمان‌ها مطرح هستند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول