اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان راهیان‌نور

شهیدانی که برای مسافران نوروزی دعوت‌نامه عشق فرستادند

خبرگزاری فارس: زنده باد شهیدانی که برای ملت ایران و تک تک مسافران نوروزی دعوت‌نامه عشق فرستاده و آنها را برای دیدن سرزمین‌ مملو از عشق و ایثار دعوت کردند.

شهیدانی که برای مسافران نوروزی دعوت‌نامه عشق فرستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان هر سال در ایام تعطیلات عید نوروز شاهد جنب و جوش و تحرک خاصی در اقصی نقاط سرزمین پهناور ایران اسلامی هستیم.

با شروع تعطیلات عید، مردم عزیز کشورمان بعد از 12 ماه کار و تلاش به منظور تجدید قوا و تقویت روحی سفرهایی را برای خود با اهداف مشخص تعریف و انجام می‌دهند.

اماکن و مراکز تفریحی- زیارتی همچون مشهد مقدس، خطه سر سبز شمال، مراکز تاریخی از جمله جاهایی هستند که مسافران نوروزی انتخاب می‌کنند.

در این میان سفر به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان‌نور چند سالی است که توجه هموطنان عزیز را به خود جلب کرده است.

حلول سال 1391 را جمع کثیری از امت حزب‌الله اعم از خواهران، برادران، جوانان و نوجوانان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در کنار یادمان‌های به جای مانده از شهیدان سرافراز ایران اسلامی در سرزمین نور جشن گرفتند.

شهیدانی که در اوج عزت، سربلندی و اقتدار مظلومانه سر بر خاک سائیدند، تا خاک پاک ایران عزیز به دور از چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران، سربلند و سرافراز باقی بماند.

زائران سرزمین مقدس جبهه‌های جنوب، میهمان آسمانیان در سال 91 در سراسر کشور عزیزمان با شعار "راهیان‌نور و بیداری اسلامی" در حالی از سرزمین مقدس و ملکوتی جنوب بازدید کردند، که شعله‌های بیداری اسلامی با تأسی از انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس 8 ساله ملت ایران بارقه‌های امید را در دل ملت‌های عربی و اسلامی منطقه و جهان کاشته است و ملت‌های مسلمان و آزاده جهان مقاومت و ایستادگی ملت ایران را در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی را برای خود الگوی بی‌همتا قرار داده و با تکیه بر پشتوانه عظیم ایران اسلامی به دنبال ساقط کردن نظام‌های وابسته به سیستم لیبرال و مادی‌گرایانه هستند.

زائران سرزمین نور در حالی به استقبال بهار 1391 رفتند که سیل خروشان انقلاب‌های عربی و اسلامی بیش از پیش خودنمایی می‌کند، به طوری که امسال شاهد حضور برخی نخبگان و جوانان از سراسر جهان به ویژه از کشورهایی که در آنها بیداری اسلامی شکل گرفته در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ملت ایران بودیم و آنها آمده بودند تا از نزدیک شاهد ایستادگی ملت ایران پای آرمان‌های بلندشان باشند، آمده بودند تا ببینند حقیقتاً "امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" آمده بودند تا ببینند که ملت ایران چگونه با تحمل همه سختی‌ها و تحریم‌ها و ...، عاشقانه از کشور و انقلابشان دفاع و حمایت می‌کنند و همگان می‌دیدند که سیل عظیم جمعیتی که در سرزمین نور به دنبال زدودن زنگارهای درونی و صیقل دادن جسم و روح خود پروانه وار بر گرد حریم شهیدان می‌چرخند، گویا اینکه گمشده آنها در این مکان است.

زائران سرزمین‌های عشق و ایستادگی همه به دنبال گمگشته خود در میان خاک‌های جنوب بودند، به همین خاطر هر روز که از پایان جنگ 8 ساله ملت ایران با نظام سلطه می‌گذرد، ملت ایران در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس حلاوت و تازگی خاصی از خود بروز می‌دهد که سبب جذب نفوس و تألیف قلوب هزاران عاشق متعهد و متحد ایران اسلامی و جهان شده است.

یادداشت از سید جعفر موسوی همپا

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول