اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان اصفهان:

اطلاعات عمومی در مورد رشته چوگان بسیار ضعیف است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: این هیئت از تمام توان خود برای شناساندن هر چه بهتر رشته ملی چوگان استفاده می‌کند.

اطلاعات عمومی در مورد رشته چوگان بسیار ضعیف است

رضوان جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه تبلیغات رشته چوگان از جمله تبلیغات رسانه‌ای، در استان اصفهان بسیار ضعیف است، اطلاعات بسیاری از مردم در مورد این رشته ورزشی کاهش یافته و این موضوع سبب راکد شدن رشته زیبای چوگان شده است.

وی با اشاره به حضور گوین چاپلین مربی بین‌المللی چوگان، که مدت دو ماه است در تهران به سر می‌برد، تاکید کرد: هیئت چوگان استان اصفهان در صورت افزایش تمرینات ورزشکاران خود، قرار است تا دو هفته دیگر چوگان‌بازان اصفهانی را روانه دوره‌های آموزشی مربی بین‌المللی کند.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان بیان داشت: هدف اصلی از اعزام چوگان‌بازان اصفهانی به تهران کسب درجه‌بندی بازیکنان چوگان (هندی کاپ) است.

وی با بیان اینکه گوین چاپلین از درجه «های هندی کاپ» برخوردار است، تصریح کرد: درجه‌بندی چوگان به صورت شخصی و انفرادی انجام می‌شود و چوگان بازان اصفهان تاکنون از درجه (2-) برخوردار هستند.

جعفری درجه (صفر) را در رشته چوگان بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: برخی از بازیکنان چوگان تهران درجه‌های ورزشی (صفر) و (1-) را در اختیار دارند.

وی در مورد دوره‌های آموزشی چوگان اصفهان تاکید کرد: علاقه‌مندان ورزش چوگان برای ثبت‌نام همه‌روزه می‌توانند به ورزشگاه نقش جهان مراجعه کنند.

نایب‌رئیس هیئت چوگان اصفهان در مورد ورزشگاه نقش جهان گفت: پیشنهاد می‌کنیم رقابت‌های نمادینی از چوگان برای شناسانده شدن هر چه بهتر این رشته ورزشی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.

به گزارش فارس، گوین چاپلین (مربی انگلیسی‌تبار چوگان) که یکی از بالاترین مربیان فدراسیون جهانی چوگان است و هم‌اکنون در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند، هر سال به مدت یک ماه عازم ایران می‌شود که در سال جاری این مدت اقامت به دو ماه افزایش یافته است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول