اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

اختصاص 10 درصد اعتبارات تملک دارایی به طرح‌های بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند 10 درصد اعتبارات تملک دارایی خود را برای اجرای طرح‌های بسیج سازندگی اختصاص دهند.

اختصاص 10 درصد اعتبارات تملک دارایی به طرح‌های بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست پشتیبانی اردوهای هجرت 3 در سالن اجتماعات استانداری بوشهر اظهار داشت: حاکمیت تفکر بسیجی برای حفظ نظام یک اصل مهم است.

وی افزود: عرصه مردم‌داری و دینداری و سازندگی بسیج، جلوه‌ای از خداباوری و مردم‌داری است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: بسیج جلوه تمام خوبی‌ها، پاکی‌ها و از خودگذشتگی‌ها و حلقه واصل برای پیوند بین مردم و نظام است و برای انجام کارهای سخت همیشه آماده است.

جهانبخش گفت: امروز رسالت قرارگاه خاتم‌الانبیا رسالتی سازنده با نیم نگاهی به پدافند غیرعامل است.

استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند 10 درصد اعتبارات تملک دارایی خود را برای اجرای طرح‌های بسیج سازندگی اختصاص دهند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز در این نشست گفت: محرومیت و کمک به مردم از ویژگی‌های بارز و برجسته افکار و اندیشه‌های بلند امام و رهبر معظم انقلاب و بسیار لذت‌بخش و شیرین است.

علی رزمجو افزود: داشتن روحیه جهادی برای انجام کار با توجه به مقتضیات و شرایط انقلاب در استان‌های محروم بسیار امیدوارکننده است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان معتقدند در بوشهر باید محرومیت‌زدایی کرد خاطر نشان کرد: در همین راستا کارنامه بسیج سازندگی نه تنها در بوشهر بلکه در تمام ایران درخشان است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به ساخت موج‌شکن در استان گفت: ساخت و بازسازی راه، مسجد، خانه عالم را نیز در حد توان انجام می‌دهیم.

رزمجو افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری در سطوح مختلف گام‌های مهمی برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج سازندگی برداریم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول