اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون بانوان بشرویه:

حضرت فاطمه (س)، بهترین الگوی زنان مسلمان است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان بشرویه گفت: بهترین الگوی زن مسلمان، حضرت فاطمه زهرا (س) است.

حضرت فاطمه (س)، بهترین الگوی زنان مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، نرگس رضوانی صبح امروز در جلسه کمیسیون بانوان بشرویه که در محل کتابخانه عمومی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: زنان در جامعه اسلامی نقش موثری دارند و پا به پای مردان در تمام زمینه‌ها گام بر‌می‌دارند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم الگوی زندگی خود را حضرت فاطمه (س) قرار دهیم به طور یقین در زندگی شخصی، اجتماعی و شغلی موفق خواهیم بود.

رضوانی به نقش زنان در ترویج اسلام اشاره کرد و افزود: زنان با تلاش خود و با تربیت فرزندان سالم و آینده‌ساز در راستای نشر مبانی اسلام و توسعه و گسترش افکار دینی در تمام جوامع فعالیت می‌کنند.

مسئول کمیسیون امور بانوان بشرویه تصریح کرد: امروزه دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده و با رسوخ پیدا کردن در بین مسلمانان و به ویژه زنان سعی بر ضربه زدن به پیکره اسلام را دارد.

وی ادامه داد: با همکاری و همت یکدیگر با تدارک برنامه‌های مبتکرانه در راستای بکارگیری استعدادهای بالقوه بانوان شهرستان عمل کنیم و با برگزاری آموزش‌های تحکیم بنیان خانواده، جلسات آموزشی و مهارت‌های زندگی، آشنایی با سیره حضرت فاطمه(س) و به ویژه آموزش‌هایی در زمینه کار و کارآفرینی در راستای تحقق پیام مقام معظم رهبری گام برداریم.

رضوانی اذعان کرد: اداراتی که در زمینه کار و کارآفرینی فعالیت می‌کنند اعم از کمیته امداد، بهزیستی، جهادکشاورزی، تعاون و دانشگاه‌ها در هفته بزرگداشت زن، بازدید از کارگاه‌های تولیدی داشته باشند.

معاون فرماندار بشرویه نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کمیسیون بانوان اظهار داشت: در بشرویه نیاز به برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی و راهبردی برای استفاده بانوان شهرستان احساس می‌شود و در کنار برنامه‌های فرهنگی هنری حتما به مسائل روحی و نیازهای روانی بانوان نیز توجه شود.

علیرضا زمان‌زاده افزود: فرهنگ‌سازی و بومی‌سازی تفریحات سالم برای بانوان خانه‌دار باید در رأس برنامه‌های کمیسیون گذاشته شود تا در آینده شاهد درخشش هرچه بیشتر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری باشیم.

در پایان این جلسه مسئولان و اعضای کمیسیون بانوان بشرویه از نمایشگاه کتاب که از سوی حوزه علمیه خواهران تدارک دیده شده بود بازدید کردند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول