اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی گیلان خبر داد

فعالیت 3 مرکز ترک اعتیاد زنان در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی گیلان از فعالیت سه مرکز ترک اعتیاد زنان در این استان خبر داد.

فعالیت 3 مرکز ترک اعتیاد زنان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرحناز نوبخت‌راد بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی گیلان با تاکید بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های اورژانس اجتماعی اظهار کرد: مراکز ترک اعتیاد در نقاط مختلف گیلان ایجاد شده است.

وی به ایجاد سه مرکز ترک اعتیاد زنان در گیلان اشاره کرد و افزود: مرکزی برای ترک اعتیاد کودکان در استان نداریم.

نوبخت راد با بیان اینکه تعداد کودکان معتاد در گیلان کم است، تصریح کرد: دستورالعملی برای ایجاد مراکز ترک اعتیاد کودکان وجود ندارد.

این مسئول، ایجاد مراکز شبانه‌روزی برای زنان آسیب دیده را از جمله وظایف سازمان بهزیستی برشمرد و خاطرنشان کرد: کلاس‌های احکام برای آموزش زنان آسیب دیده در این مراکز دایر است.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: توسعه ورزش‌های همگانی طبق سند راهبردی سلامت آحاد جامعه در سال جاری پیش‌بینی شده است.

مرتضی یحیی‌پور مسروری به شناسایی و جذب نیروهای مستعد در ورزش‌های همگانی اشاره کرد و افزود: امسال بحث نشاط اجتماعی در جامعه اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر ارتقای سطح بهره‌وری مکان‌های ورزشی، تصریح کرد: سرانه مکان‌های ورزشی در گیلان 60 سانتی‌متر است که باید به یک متر برسد.

یحیی‌پور مسروری به برگزاری همایش‌های پیاده‌روی اشاره کرد و بیان داشت: امسال ورزش‌های صبحگاهی و شامگاهی در پارک‌ها ساماندهی می‌شود.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری مسابقات حورا در شش رشته ورزشی برای بانوان خبر داد و اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مشترک با نیروی انتظامی و مراکز بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به 536 مکان ورزشی در گیلان، اذعان کرد: مکان‌های ورزشی استان با مشکل تجهیزات مواجه هستند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی استان، بر تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: رسانه‌ها فعالیت کارگران را باید برجسته کنند و روحیه کار و کارگری را در جوانان به ‌وجود آورند.

محمد حسن‌پور با بیان اینکه تولید ملی نیاز به کارگر و کارآفرین دارد، تصریح کرد: در فرهنگ اسلامی به کارگر و کارآفرین توجه شده است.

انتهای پیام/ل10/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول