اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان:

تفکر بسیجی مانع تحقق اهداف استعماری است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، از تفکر بسیجی به عنوان ارائه‌دهنده پیشروترین اهداف ضداستعماری در جهان نام برد.

تفکر بسیجی مانع تحقق اهداف استعماری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایوب مرادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور استان کردستان در سنندج اظهار کرد: شناخت تفکر بسیج دراین برهه زمانی از جمله ضروریاتی است که سرنوشت و تعالی همه‌جانبه ایران اسلامی به آن پیوند خورده‌ است.

وی افزود: ترویج آموزه‌های والای اسلام ناب محمدی (ص) و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل و عملی کردن منویات عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقش تعیین‌کننده در ارتقای شاخص‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی در کشور داشته و باید همواره مدنظر قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی رهنمون کرده و ماهیت و شخصیت واقعی یک انسان معنوی و الهی را برای ما روشن کند.

مرادی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های ما به اساتید بسیجی نیاز دارند تا بتوان مفاهیم عمیق قرآن و سایر ارزش‌های دینی را به جوانان و نسل آینده معرفی کرد لذا دانشگاه پیام نور استان کردستان نیز با 10 مرکز و واحد تابعه تمام توان خویش را برای نشر آموزه‌ها و اهداف والای مکتب بسیج در سطح مراکز آموزشی خویش به کار می‌گیرد.

وی تفکر بسیج را موثرترین عامل در فرمول‌ها و معادلات بین‌المللی دانست و افزود: نهاد بسیج گسترده‌ترین و پرطرفدارترین تشکل جهانی است که اندیشمندان بسیاری این نهاد مردمی را معجزه انقلاب اسلامی ایران و برهم زننده معادلات جهانی استکبار عنوان می‌کنند.

مرادی اظهار کرد: هم‌اکنون تفکر بسیج به عنوان پیشروترین مکتب در ارائه اهداف ضد استعماری برای جهانیان شناخته می‌شود و در این راستا نیز تک‌تک ایرانیان وظیفه دارند برای نشر آرمان‌های والای این مکتب پیشرو تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول