اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری جشن میلاد کوثر

بانوان نمونه بسیجی در زنجان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ادارات استان زنجان گفت: همزمان با برگزاری جشن میلاد کوثر از بانوان نمونه بسیجی در استان زنجان تجلیل می‌شود.

بانوان نمونه بسیجی در زنجان تجلیل می‌شوند

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از بانوان بسیجی محقق که در تحقق شعار سال گذشته گام‌های موثری برداشته‌اند، تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از خواهران شهید که در حال حاضر در حوزه‌های بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان فعال هستند، از دیگر برنامه‌های بسیج ادارات استان در روز ولادت حضرت فاطمه(س) است، خاطر نشان کرد: از فعالان عرصه بسیج ادارات و بانوانی که در سال گذشته در زمینه‌های مختلف نمونه بوده‌اند، نیز تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه جشن میلاد کوثر با محوریت پایگاه‌های بسیج خواهران در استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته این ویژه برنامه در سالن اجتماعات دادگستری زنجان برگزار می‌شود.

وی همچنین به حضور سخنران کشوری در ویژه برنامه میلاد کوثر زنجان اشاره کرد و افزود: این برنامه همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) روز بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول