اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

جلوگیری از هدر رفت حامل‌های انرژی هدف اصلی طرح هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: تحقق عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه‌ ثروت، جلوگیری از هدر رفت حامل‌های انرژی و سرمایه‌های ملی کشور از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها است.

جلوگیری از هدر رفت حامل‌های انرژی هدف اصلی طرح هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی با بیان اینکه موفقیت هدفمندسازی یارانه‌ها با همکاری مردم امکان‌پذیر است و مشارکت جامعه در مراحل مختلف اجرای این قانون نقش  بسزایی در اجرای صحیح آن دارد.

وی گفت: دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها که نمی‌توانند موفقیت‌های پی در پی ایران اسلامی را در عرصه‌های گوناگون شاهد باشند از ابتدای اجرای این طرح سعی در ایجاد اخلال در روند اجرایی این قانون داشته و دارند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه 89 شورای اسلامی روستایی و شهری در شهرستان درمیان فعالیت دارند، ادامه داد: شورای اسلامی شهر اسدیه و شورای اسلامی روستای بورنگ به‌عنوان شوراهای نمونه و منتخب شهرستان در سال جاری معرفی شدند.

وی با اشاره به یکصدمین سفر استانی هیئت دولت گفت: حضور بالاترین مقام اجرایی کشور در بین مردم شهرها و روستاهای کشور و آشنایی مسئولان عالی کشوری با مشکلات مردم از نزدیک منجر به توسعه همه جانبه اقصی نقاط  کشور شد.

براتی با بیان اینکه سفرهای استانی رویکرد اصلی دولت برای ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، توزیع عادلانه منابع و رشد متوازن همه نقاط کشور است، گفت: اجرای 63 پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با بیش از 362 میلیارد ریال اعتبار از مهم‌ترین دستاوردهای سفرهای رئیس جمهوری و هیئت دولت به شهرستان درمیان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری  به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی گفت: توسعه کشاورزی و بالفعل درآوردن ظرفیتهای بلا استفاده این بخش و همچنین فعال‌سازی صنایع شهرستان از اولویت‌های این شهرستان در راستای تحقق شعار امسال است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول