اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی:

انتقال دانش در رشته‌های مهندسی به پاکستان در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: انتقال فنون و دانش جدید در رشته‌‌های مهندسی و خدماتی به این کشور در دستور کار سازمان قرار دارد.

انتقال دانش در رشته‌های مهندسی به پاکستان در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن بناءرضوی عصر امروز در نشست خبری شهرداران استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به نیاز طرف پاکستانی، تاسیس کارخانه‌های صنایع لبنی و انتقال فنون و دانش جدید در رشته‌های مهندسی و خدماتی به این کشور، در دستور مذاکره قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اقداماتی در راستای تجمیع منابع مالی سازمان در سال گذشته انجام شده است، افزود: این برنامه که تا سال 92 ادامه می‌یابد، در گام نخست منجر به ایجاد درآمدهای مناسب و پایدار برای سازمان شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود سازمان، توسعه روابط‌ خارجی با کشورهای همسایه را در دستور کار قرار داده‌ایم.

بناءرضوی ادامه داد: با توجه به درخواست‌های همکاری خارجی به ‌ویژه از سوی کشورهای همسایه و وجود توانمندی لازم، در حال برنامه‌ریزی مدون برای ارائه خدمات به متقاضیان در خارج از کشور هستیم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول