اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سایت گمرک خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری

سایت گمرک معطل شرکت‌های خدمات‌رسان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرک خراسان‌شمالی از آماده بهره‌برداری بودن سایت گمرک خراسان‌شمالی خبر داد و گفت:‌ البته افتتاح این سایت معطل شرکت‌های خدمات‌رسان است.

سایت گمرک معطل شرکت‌های خدمات‌رسان است

جواد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه سایت گمرک خراسان‌شمالی در جوار روستای علی آباد است، اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه، انتقال خدمات مورد نیاز از جمله گاز، برق، آب و تلفن از سوی شرکت‌های خدمات‌رسان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه این سایت در فضایی به وسعت پنج هکتار احداث شده است، افزود: اجرای این مجموعه از اوایل سال گذشته آغاز و در کمتر از یک سال ساختمان اداری و برخی از فضاها احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

به گفته جعفری، ساختمان اداری سایت گمرک خراسان‌شمالی در زیربنایی به وسعت هزار و 800 متر ساخته شده است.

وی اعتبار صرف شده برای اجرای سایت گمرک در استان را 35 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبارات ساخت این مجموعه از محل منابع ملی و همچنین منابع استانی تأمین و هزینه شده است.

مدیرکل گمرک خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: احداث انبارها و توسعه سایت گمرک این استان نیز در فازهای بعدی اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مزین‌شدن امسال به نام سال تولید ملی گفت:‌ بر همین اساس افزایش دو برابری صادرات از این استان به خارج از کشور در سال جاری در برنامه کاری این اداره‌کل قرار دارد.

جعفری با بیان اینکه سال گذشته نیز با تدابیر فراهم شده میزان صادرات از این استان به طور چشمگیری افزایش یافت، تصریح کرد:‌ با وجود گذشت کمتر از چهار ساعت از فعالیت گمرک در این استان تمام رویه‌های صادراتی در خراسان‌شمالی انجام شده و همچنین زیرساخت‌های لازم در این زمینه در استان فراهم شده است.

وی گفت: برای توجه به تولید، اشتغال و سرمایه ایرانی باید تمام دستگاه‌های اجرایی دولتی، بخش خصوصی و مردم وظایف خود را به شایستگی انجام دهند.

به گزارش فارس، مدیرکل گمرک خراسان‌شمالی با بیان اینکه سال گذشته 32 میلیون و 338 هزار و 513 دلار از گمرک خراسان‌شمالی به بیش از 20 کشور دنیا صادر شد، افزود:‌ این کالاها شامل مواد پلاستیک، سیمان، فولادی، پتروشیمی و ... بوده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول