اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید عنبرآباد خبر داد

صعود 40 نفر از جانبازان عنبرآباد به ارتفاعات گمرکان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنبرآباد گفت: 40 نفر از جانبازان عنبرآباد به کوه 2 هزار متری سنگ‌مولیده در ارتفاعات کوه‌های روستای گمرکان این شهرستان صعود کردند.

صعود 40 نفر از جانبازان عنبرآباد به ارتفاعات گمرکان

محمدعلی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد از برگزاری اردوی کوهنوردی جانبازان و ایثارگران این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 40 نفر از جانبازان عنبرآباد به ارتفاعات کوه‌های روستای گمرکان از توابع بخش مرکزی این شهرستان صعود کردند.

وی افزود: گروه کوهنوری جانبازان عنبرآباد در سال 91 هر ماه یک برنامه کوهنوردی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جانبازان و ارتقای سطح سلامت جسمانی آنها برگزار می‌کند.

کریمی تصریح کرد: برنامه کوهنوردی که با استقبال جانبازان همراه بود زیر نظر کارشناسان تربیت‌بدنی ابتدا با یک پیاده‌روی یک کیلومتری و سپس صعود به کوه 2 هزار متری سنگ‌مولیده برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عنبرآباد گفت: ورزش نقش مهمی در ارتقای سلامت جسمی و روحی ایثارگران دارد و یکی از سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج ورزش در سطح خانواده‌های ایثارگران است.

کریمی عنوان کرد: مقوله ورزش در ارتقای سطح سلامت ایثارگران به دلیل آسیب‌های جدی جسمی و روحی ناشی از جنگ تحمیلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و  تجربه نشان داده است که برنامه‌ریزی در حوزه ورزش ایثارگری نوعی سرمایه‌گذاری است زیرا علاوه بر کاهش هزینه‌های درمانی موجب ارتقای سلامت روحی و جسمی آنها به عنوان نمادهای ایثار و مقاومت می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول