اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

مسکن مهر فریدونکنار معطل پیمانکار

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونکنار گفت: 288 واحد مسکن مهر در شهرستان فریدونکنار معطل پیمانکار پروژه مانده است.

مسکن مهر فریدونکنار معطل پیمانکار

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار علی قاسمی صبح امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: پروژه 288 واحدی مسکن مهر فریدونکنار قرار بود مهر ماه سال گذشته تحویل داده شود که به خاطر تعلل ادارات آب، برق، گاز و شهرداری و عدم توانایی پیمانکار تاکنون تحویل داده نشده است.

وی افزود: طرح دریا یکی از دغدغه‌های اصلی ما است و فریدونکنار را بدون دریا نمی‌توانیم تعریف کنیم و اگر فوق برنامه ایجاد نکنیم امنیت اخلاقی آن دچار خدشه می‌شود.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه دریا یک فرصت و نعمت خداوندی است و درآمد ایجاد می‌کند، تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی با تجربه سال گذشته با برنامه جامع در طرح‌های امسال ورود پیدا کنند.

قاسمی با اشاره به استقرار دفتر میراث فرهنگی در فریدونکنار، تاکید کرد: باید این استقرار امسال در طرح دریا مشهود باشد و به فکر ایجاد آلاچیق و مسائل رفاهی که خود ایجاد اشتغال و درآمدزایی می‌کند، باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به هر کسی که به شهرداری مراجعه کرد مجوز دکه ندهید، عنوان کرد: شهرداری حتماً از متقاضیان ایجاد دکه خواستار تأیید صلاحیت فردی و اجتماعی از نیروی انتظامی باشد تا دکه‌ها با ایجاد قلیان‌سرا تبدیل به ناهنجاری نشوند.

این مسئول به شهرداری تاکید کرد: با دست خودتان زمین‌خوار تربیت نکنید، تا عده‌ای سودجو به بهانه ایجاد دکه، درختکاری کرده و ادعای مالکیت کنند.

قاسمی با بیان اینکه کارخانه شالیکوبی از استفاده کارگران افغانی خودداری کند، ابراز داشت: 14 شهر ساحلی استان مازندران به سه نقطه شرق، مرکزی و غرب با محوریت شهرهای ساری، بابلسر و چالوس تقسیم شدند که به‌صورت کارگروه  دغدغه‌های طرح دریا را رسیدگی و پیگیری می‌کنند.

فرماندار فریدونکنار همچنین از کلنگ‌زنی پروژه دانشگاه غیرانتفاعی پردیسان این شهرستان خبر داد و متذکر شد: قرار است این پروژه ظرف مدت دو سال به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امور شیلاتی و بازار ماهی تشکیل شد، اذعان داشت: رئیس اداره شیلات مسئول این کمیته است و بحث انتقال بازار ماهی از جایگاه فعلی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول