اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برگزاری کمیسیون‌های مشاوره‌ای و تعیین درصد پزشکی

بنیاد شهید همدان رتبه نخست کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: بنیاد شهید استان همدان رتبه نخست کشور در برگزاری کمیسیون‌های مشاوره‌ای و تعیین درصد پزشکی را کسب کرد.

بنیاد شهید همدان رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، در ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با کسب امتیاز 100 از بارم 100، رتبه نخست کشور در برگزاری با کیفیت کمیسیون‌های مشاوره‌ای و تعیین درصد پزشکی را به خود اختصاص داد.

طی اعلام معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش سراسری معاونان بهداشت و درمان که در اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار شد، معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به دلیل تدارک و برنامه‌ریزی صحیح و دقت عمل در امر اجرای کمیسیون‌های مشاوره‌ای و تعیین درصد پزشکی به عنوان رتبه نخست کشور از بین بنیادهای مراکز استان‌ها معرفی شد.

 کمیسیون مشاوره‌ای مقدمه‌ای برای برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و مبنای دریافت خدمات و تسهیلات است بنابراین ابتدا متقاضیان شرکت در کمیسیون پزشکی توسط پزشک مشاور مورد سنجش بالینی و بررسی پرونده‌ای قرار می‌گیرند و با موارد مجروحیت خود و شکل چگونگی دریافت درصد جانبازی براساس آیین‌نامه آشنا می‌شوند و از طرفی پزشک مشاور پس از معاینات بالینی و موارد احراز مجروحیت و بر اساس آیین‌نامه تعیین درصد و یا از کار افتادگی(حالت اشتغال) تا تأیید شرکت یا عدم شرکت مجروح یا جانباز را به وی اعلام می‌کند.

قابل ذکر است دوسوم جانبازان در این مرحله به میزان درصد قبلی خود اکتفا و نیاز به شرکت در کمیسیون نهایی تخصصی پزشکی منتفی می‌شود و بنابراین این شرایط هم به رضایتمندی بیشتر جانباز می‌انجامد و هم از هزینه‌های غیر ضروری جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول