اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

آمادگی ناوگان حمل و نقل برای انتقال زائران زنجانی به مرقد امام

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از آمادگی کامل اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برای انتقال زائران زنجانی مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.

آمادگی ناوگان حمل و نقل برای انتقال زائران زنجانی به مرقد امام

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید سلمانیان بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های 15 خرداد شهرستان زنجان اظهار کرد: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان آمادگی کامل در راستای آماده‌سازی اتوبوس‌های مورد نیاز برای انتقال زائران زنجانی را دارد.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که اعتبار لازم تامین شود، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان اقدامات لازم را برای جا‌به‌جایی مسافران انجام می‌دهد.

همچنین در ادامه این جلسه گزارشی از پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان زنجان ارائه شد.

کمیته امداد، میراث فرهنگی، اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان، کمیته امداد شهرستان و آب و فاضلاب از جمله دستگاه‌هایی هستند که پروژه‌های قابل افتتاح برای سوم خرداد دارند.

مجموعه تفریحی و توریستی خصوصی میراث فرهنگی، موزه تعزیه حسینیه اعظم، مجموعه ورزشی روستایی اداره ورزش شهرستان زنجان، آبرسانی به دو روستا توسط آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان و همچنین بهسازی واحدهای مسکونی مددجویی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان زنجان در سوم خرداد است.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول