اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا خبر داد

بهره‌برداری از زمین چمن دانشگاه بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا گفت: زمین چمن ویژه ورزش فوتبال دانشگاه پیام نور بویین‌زهرا با اعتبار 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از زمین چمن دانشگاه بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، عبدالله گنجی عصر سه‌شنبه در همایش تقدیر از اساتید و فعالان فرهنگی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در قرآن کریم اظهار کرد: دین مبین اسلام سفارش ویژه‌ای به امر تربیت و فراگیری علوم مختلف کرده و بر مسلمانان واجب است تا پایان عمر خویش همواره در پی کسب علم و تجربه از جهان هستی باشند.

وی افزود: مسلمانی که بر خلاف دستورات قرآن کریم و سنت‌های اسلامی رفتار کند، قطعا مورد غضب و خشم خداوند متعال قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم تربیت جوانان و نوجوانان در عصر حاضر تصریح کرد: توجه جدی و عملی به بحث جذب و گرایش دادن دانشجویان و جوانان به سیره نبوی و اخلاق دینی سبب پیشگیری از بسیاری معضلات و آفاتی می‌شود که برای جامعه اسلامی به شدت خطرناک است.

گنجی ادامه داد: امروز اگر دانشجویان با احکام و اصول ارزشی آشنا شوند، به راحتی می‌توانند در برابر طوفان تهاجمات و حملات مستکبران ایستادگی و با صلابت تمام به آنان پاسخ بگویند.

وی اصل حضور حداکثری و وحدت‌آفرین را همواره موجب خواری و نابودی دشمنان دانست و عنوان کرد: پیوستگی و اتحاد کامل ملت با یکدیگر باعث به وجود آمدن قدرتی می‌شود که هیچکس قادر به شکست آن نخواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: توطئه‌چینی‌ها و دسیسه‌هایی که دشمنان و معاندان امروز نظام مقدس جمهوری اسلام بر سر راه ملت قرار می‌دهند، به طور کامل نشان‌دهنده این است که آنها به شدت از پیشرفت و افتخار آفرینی‌های نوجوانان و محققان جوان ایرانی هراس و وحشت دارند.

گنجی تأکید کرد: قطعا مسیری که انقلاب اسلامی در حال حرکت در آن است، سبب اقتدار و عزت‌آفرینی برای تمام مردم و مسئولان شده و هرگونه توطئه‌ای را نیز از سوی دشمنان خنثی می‌کند.

وی با اشاره به نقش دانشجویان و اساتید در پیشبرد اهداف کلان توسعه و فرهنگ در جامعه بیان کرد: امروز هزاران نفر از دانشجویان و اساتید کشور با تلاش و طرح ایده‌های نو به دنبال این هستند تا نام جمهوری اسلامی ایران را بر بام بلند افتخارات و اقتدار جهانی قرار دهند و موجب عزت و شکوه مردم شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: ملت و مسئولان باید با رمز اتحاد و یکپارچگی در مسیر توسعه گام برداشته و از هیچ کوششی نیز دریغ نکنند.

گنجی در خاتمه با ارائه آماری پیرامون رشد شاخصه‌های فرهنگی و علمی در دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌زهرا تشریح کرد: بهره‌برداری از زمین چمن ویژه ورزش فوتبال با اعتبار 600 میلیون ریال، تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه تخصصی دانشگاه پیام نور با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 600 میلیون ریال و همچنین مرمت و بازسازی ساختمان‌های آموزشی و فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی سال گذشته در دانشگاه پیام نور شهرستان بویین‌زهرا است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول