اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان:

100 طرح خانه نخبگان بسیج آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان گفت: از هزاران طرح ارائه شده به خانه نخبگان بسیج، 100 طرح آماده بهره‌برداری است.

100 طرح خانه نخبگان بسیج آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا بخشی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار ما می‌توانیم امام خمینی(ره) اظهار داشت: از زمان پس از انقلاب تاکنون جوان بسیجی همواره در دوران‌ مختلف و بحران‌های کشور این شعار را عملیاتی کردند.

وی افزود: بسیاری از بسیجیان در عرصه‌های مختلف علمی به ویژه در دوران سازندگی خوش درخشیدند و توانستند اختراعات بزرگی انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان تصریح کرد: خانه بسیج نخبگان سپاه امام جعفر صادق(ع) از سال گذشته آغاز به فعالیت کرد و توانست عرصه پژوهش‌های علمی را برای نخبگان بسیجی فراهم کند.

وی ادامه داد: تاکنون 600 نفر بسیجی خواهر و برادر نخبه عضو خانه نخبگان سپاه امام جعفر امام صادق(ع) اصفهان هستند.

بخشی بیان کرد: این خانه فضای خوبی را برای رشد و حمایت و معرفی نوآوری‌های بسیجیان فراهم آورده است که تاکنون مورد استقبال بسیاری از جوانان واقع شده است.

وی ادامه داد: تاکنون هزاران طرح و ایده به این خانه نخبگان ارائه شده است که از بین این تعداد طرح 100 طرح از این نخبگان آماده بهره‌برداری است.

با اشاره به اینکه بتوان شرایط بهتری را برای نخبگان فراهم کرد، افزود: تدابیری را در نظر گرفته‌ایم که جوانان نخبه بتوانند آثار خود را به راحتی به این محل ارائه دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان بیان کرد: سایر طرح‌ها در بخش‌های علمی، اقتصادی و نظامی آماده بهره‌برداری است که می‌توان آنها را تجاری‌سازی کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول