اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتسال امیدهای کشور

ارم کیش قم مقاومت کرمان را تسلیم کرد

خبرگزاری فارس: ارم کیش قم با کسب برتری برابر مقاومت کرمان به کار خود در دور رفت مرحله گروهی فوتسال امیدهای کشور پایان داد.

ارم کیش قم مقاومت کرمان را تسلیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روز پایانی از دیدارهای دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور، با پیروزی امید ارم‌کیش قم و صعود این تیم به رده دوم جدول رده‌بندی همراه بود.

فوتسالیست‌های ارم‌کیش قم در حالی که از نتایج سایر دیدارهای روز پایانی اطلاع کافی داشتند و می‌دانستند که برای حفظ شانس صعود خود به مرحله نهایی پنجمین دوره فوتسال قهرمانی امید دسته اول باشگاه‌های کشور باید پیروز دیدار با مقاومت کرمان باشند، در تمام لحظات با برنامه بازی کردند.

در این دیدار که در حضور تماشاگران کرمانی و طرفداران تیم فوتسال مقاومت کرمان برگزار شد، تیم‌های پنج و چهار امتیازی جدول رده‌بندی در مصافی حساس برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم بود که با یک گل از سد حریف خود گذشت.

ارم‌کیش قم در راه کسب پیروزی در این دیدار در نیمه نخست هر چه زد به در بسته خورد و بازیکنان این تیم با وجود خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی و انجام مثبت وظایف خود در کارهای دفاعی، نتوانستند دروازه تیم مقاومت کرمان را باز کنند.

از سوی دیگر تیم میزبان نیز سعی در استفاده از فرصت میزبانی و عبور از سد ارم‌کیش قم داشت تا خود را به بالای جدول رده‌بندی گروه سوم برساند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت ارم‌کیش قم بود که در نیمه دوم با گل علی فخاران به برتری یک بر صفر دست یافت و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد.

در این گروه تیم‌های فوتسال امید ارم‌کیش قم، مقاومت کرمان، فرش آراء مشهد، صنایع گیتی پسند اصفهان، راه ساری و شهرداری رشت بازی‌های خود در دور رفت مرحله گروهی را به شکل دوره‌ای به میزبانی مقاومت کرمان برگزار کردند.

در پایان بازی‌های دور رفت گروه سوم، تیم فوتسال امید راه ساری در میان ناباوری و در حضور تیم‌های مطرح شرکت‌کننده با کسب 10 امتیاز از پنج مسابقه در صدر ایستاد و تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم با کسب هشت امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

این در حالی است که تیم فوتسال شهرداری رشت نیز موفق به کسب هشت امتیاز شد اما با تفاضل گل کمتر در مکان سوم جدول رده‌بندی باقی ماند و تیم‌های فرش آراء مشهد با کسب هفت امتیاز، مقاومت کرمان با کسب چهار امتیاز و صنایع گیتی پسند اصفهان با کسب سه امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول