اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای پروژه‌های گازرسانی 222 هزار میلیون ریال اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ منظور اجرایی شدن پروژه‌های گازرسانی این شرکت افزون بر 222 هزار و 800 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

اجرای پروژه‌های گازرسانی 222 هزار میلیون ریال اعتبار می‌خواهد

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای برخی از پروژه‌های این شرکت به علت برخی از مشکلات از جمله جمعیت کم ساکن در روستا، نداشتن توجیه اقتصادی تعداد زیادی از روستاها، صعب‌العبور بودن و بافت جنگلی روستاها، عدم وجود مصوبه و طرح هادی روستا با تأخیر مواجه شده است.

وی افزود: مشکلات مسیر و نیاز به کار در جاده یا کار در حاشیه و حریم جاده به‌عنوان نقطه اجبار و احتیاج به ترانشه‌برداری با حجم بالا، رانشی بودن مسیر تعدادی روستا و مشکلات HSE، مشکلات اجرای شبکه و انشعاب داخل روستا، فاصله زیاد تا خطوط گازدار از دیگر این مشکلات به‌‎شمار می‎رود.

هیبتیان حل نشدن مشکل مسیر اجرایی را از دلایل تأخیر در اجرای پروژه گازرسانی به قطب صنعتی فرادنبه برشمرد و گفت: ممانعت مردمی تعدادی از اهالی روستای چلیوان از ادامه اجرای خط یاد شده و ساخت ایستگاه نیز علت تأخیر در اجرای پروژه اجرای خط تغذیه و تقویتی شوراب صغیر و کبیر و قطب صنعتی شوراب شهرستان شهرکرد است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات فراروی عدم اجرایی شدن عملیات گازرسانی به مسکن مهر فارسان، گفت: عدم آزادسازی قسمتی از مسیر در مستثنیات نیاز به مجوز منابع طبیعی از مهم‌ترین این دلایل به‎شمار می‎رود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته نیز عدم امکان اجرای پروژه در محدوده حریم اعلام شده اداره راه از باباحیدر تا روستای کوانک از علل تأخیر در روند گازرسانی به روستاهای کوانک و سپیدانه شهرستان فارسان محسوب می‎شود.

هیبتیان تعداد روستاهای بررسی شده به منظور اجرای عملیات گازرسانی در این استان را 75 روستا برشمرد و گفت: به‌ منظور اجرایی شدن پروژه‌های گازرسانی این شرکت افزون بر 222 هزار و 800 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول