اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس خواستار شد

تسریع در گازرسانی به 3 روستای دماوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، تسریع در اجرای طرح گازرسانی به مناطق روستایی "کاجان"، "تمسیان" و "زره‏در" را در دماوند خواستار شد.

تسریع در گازرسانی به 3 روستای دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران ـ دماوند، شاهرخ رامین عصر امروز در جمع شوراهای اسلامی شهرستان دماوند که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار دماوند و جمع کثیری از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: این طرح‏های گازرسانی در حال انجام است؛ اما تسریع در ادامه این پروژه خدماتی امری ضروری است.

وی ادامه داد: در سال‏های اخیر با عنایت مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، انقلاب بزرگی در اجرای طرح‏های گازرسانی دماوند به وجود آمده که باید از وی و مجموعه تحت مدیریتش قدردانی کرد.

* ایران حق خود را از استکبار می‏گیرد

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و 1+5 خاطر نشان کرد: از گذشته تا امروز استکبار جهانی و ایادی آن هیچ حقی برای مردم غیور ایران اسلامی قائل نبوده و نیستند.

رامین اضافه کرد: امروز نماینده ایران در این مذاکرات با همه توان خود وارد می‏شود و حق ملتش را از سلطه‏گران غربی می‏ستاند.

وی افزود: حضور همیشگی این مردم شریف، ولایی و شهیدپرور در صحنه‏های متعدد انقلاب به مسئولان و منتخبان آنها در عرصه‏های بین‏المللی ارزش و بهایی دوچندان بخشیده است تا این‌چنین در رویارویی با دشمنان از حقشان دفاع کنند.

رامین ادامه داد: فرد انتخاب شده از سوی مردمی با این ویژگی‏های بی‏نظیر، بدون شک مورد عنایت حق تعالی قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از این‌رو ما به عنوان منتخبان مردم باید حرمت رأی مردم را بشناسیم؛ همان حرمتی که در کلان برای نظام مقدس اسلامی چنان موقعیتی را ایجاد کرده و همان حرمت در شهر و روستاها با اندازه خود برای شخص منتخبان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول