اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس:

نخستین مدرسه هوشمند منطقه آزاد ارس تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس از تجهیز و فعالیت آزمایشی نخستین مدرسه هوشمند در ارس خبر داد و گفت: به زودی اختیارات وزارت آموزش و پرورش نیز در منطقه آزاد ارس به سازمان منطقه آزاد ارس تفویض می‌شود.

نخستین مدرسه هوشمند منطقه آزاد ارس تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی اظهار کرد: سطح تعلیم و تربیت و امکانات آموزشی در منطقه آزاد ارس متناسب با سایر امکانات آن باید توسعه یابد و در این راستا در سال 91 ضمن رفع نیازهای ضروری مدارس منطقه، نخستین مدرسه هوشمند منطقه را هم به صورت آزمایشی تجهیز و راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: به زودی اختیارات وزارت آموزش و پرورش نیز در منطقه آزاد ارس به سازمان منطقه آزاد ارس تفویض می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه انسان محور توسعه است، گفت: فرهنگیان منطقه آزاد ارس باید روحیه امید و تلاش را در فرزندان این آب و خاک بوجود بیاورند و در جهش اقتصادی و توسعه منطقه ما را یاری کنند.

وی ادامه داد: فرهنگیان منطقه آزاد ارس باید همانند اتاق فکری برای توسعه منطقه عمل کنند و سازمان منطقه آزاد ارس را در توسعه منطقه یاری کنند.

محمد افسری رییس آموزش و پرورش شهرستان جلفا نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت آموزشگاه‌های این شهرستان و منطقه آزاد ارس ارائه کرد.

وی گفت: منطقه آزاد ارس با 11 مدرسه و 207 فرهنگی بیش از یک هزار دانش‌آموز دارد و برخلاف سایر مناطق که شاهد کاهش تعداد دانش آموزان هستیم در این منطقه آمار دانش‌آموزی رو به افزایش است.

افسری افزود: انتظار این است که منطقه آزاد ارس همگام با توسعه سایر بخش‌های آن، کیفیت اماکن آموزشی نیز ارتقا یابد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول