اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهنگیان قرچک تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام گرامیداشت مقام معلم از فرهنگیان بخش قرچک تجلیل به‌ عمل آمد.

فرهنگیان قرچک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با ایام بزرگداشت مقام معلم مراسم تجلیل و تقدیر از فرهنگیان شهر قرچک به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در فرهنگسرای شهید ستاری برگزار شد.

امیرشهاب معاف، رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک طی سخنانی از شهرداری و شورا به سبب تعامل بیش از پیش با اداره آموزش و پرورش قدردانی کرد و با توجه به حساسیت آموزش و پرورش و نقش تعیین کننده آن در جامعه خواستار همکاری‌های بیشتر بین این نهادها شد.

عبدالعلی قاسم‌پور، شهردار قرچک نیز در ادامه این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضران، هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را به تمام فعالان عرصه علم تبریک گفت و از فرهنگیان خواست که شورا و شهرداری را در ارائه بیشتر خدمت به شهروندان با نظرات خود یاری کنند. 

ایرج شیرنژاد، رئیس شورای اسلامی شهر قرچک نیز در پایان با تشریح عملکرد شورای اسلامی شهر قرچک در دوره سوم با پر اهمیت خواندن نقش فرهنگیان در جامعه، خواستار همکاری ایشان با شورا برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با این نهاد شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول