اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران

200 برگزیده قرآنی ایثارگر کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 برگزیده قرآنی ایثارگر کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند.

200 برگزیده قرآنی ایثارگر کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی امیری شامگاه سه‌شنبه در نشست ستاد برنامه‌ریزی ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ایام پیش رو برنامه‌های خوبی را برگزار خواهد کرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها در نقاط مختلف استان نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های دولتی به ویژه فرمانداری‌ها و ائمه جمعه در شهرستان‌ها هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه مهمی که در 21 اردیبهشت ماه در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌‌کنیم تجلیل از 200 نفر از منتخبان قرآنی ایثارگران و خانواده‌های ایثارگر است که این برنامه با همکاری فرمانداران و ائمه جمعه برگزار خواهد شد.

وی در زمینه‌ سایر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در این استان یادآور شد: علاوه بر تجلیل از منتخبین قرآنی از تمام جامعه‌ ایثارگری استان نیز در قالب یک برنامه بزرگ تجلیل خواهیم کرد.

امیری بیان کرد: در ماه آینده برنامه‌ای تحت عنوان یاد و خاطره 600 شهید بویراحمد و یک‌هزار و 800 شهید استان را داریم که در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های این نهاد در بزرگداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: به مناسبت این روز مهم در تاریخ چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه بنیاد شهید در تمام شهرستان‌ها با همکاری ائمه جمعه و فرمانداری‌ها برنامه‌های متنوعی خواهد داشت که از تمام رسانه‌های استان درخواست داریم که به منظور پوشش برنامه‌های مختلف این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول به برگزاری برنامه‌های بصیرت‌افزایی نیز اشاره کرد و افزود: سعی ما بر این است که در سال جدید این برنامه‌ها را با حضور شخصیت‌های مطرح کشوری پررنگ‌تر از گذشته برگزار کنیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول