اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیرآب:

مسجد، محور برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیرآب گفت: توجه به مسجد، محور اصلی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

مسجد، محور برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد محمودیان ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر که در فرمانداری سوادکوه اظهار داشت: حماسه سوم خرداد که منجر به فتح خرمشهر شد و ارتحال امام راحل از تاثیرگذارترین و بزرگ‌ترین حوادث انقلاب بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته شاهد حوادث مختلف بود، تصریح کرد: با کمک الهی حوادثی که در طول این 33 سال در کشور ما رخ داد به سود مردم و نظام اسلامی ما رقم خورد.

امام جمعه زیرآب با اشاره به گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: زنده کردن یاد و حماسه سوم خرداد روح تازه به جسم و جان انقلاب اسلامی می‌بخشد و باید تلاش کنیم که مبانی فکری رزمندگان اسلامی که همان دفاع از کیان اسلامی بود را بیشتر مطرح کنیم.

این مسئول به ارزش و اهمیت مساجد در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: توجه به مسجد باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی و دینی لحاظ شود.

محمودیان با اشاره به این مطلب که مساجد به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری در پیروزی آن داشته‌اند، خاطرنشان کرد: مساجد را در برنامه‌ریزی‌های ارتحال امام راحل و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر محور قرار دهیم.

امام جمعه زیرآب به موفقیت‌های جوانان این مرز و بوم در میادین مختلف اشاره کرد و افزود: توجه به بنیان‌های دینی و انقلابی و اعتماد به نفس برای دست‌یابی به موفقیت‌های عظیم در سایه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست آمده است.

عضو ستاد گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر سوادکوه با اشاره به تشکیل کمیته‌های؛ فرهنگی، ایثارگران، جوانان، بانوان و بازرسی این ستاد، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مختلف این کمیته‌ها با هدف تعمیق باورها و آشنایی نسل جدید با ارزش‌های نظام اسلامی انجام شود.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول