اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تاکسیرانی قم:

نرخ کرایه تاکسی‌های مسجد مقدس جمکران تغییر نکرده است

خبرگزاری فارس: معاون تاکسیرانی قم، نرخ کرایه تاکسی‌های خطی مسجد مقدس جمکران را مطابق نرخ سال گذشته عنوان کرد و گفت: نرخ تاکسی‌های این مسیر تغییر نکرده است.

نرخ کرایه تاکسی‌های مسجد مقدس جمکران تغییر نکرده است

علی نیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران یکی از مهم‌ترین مراکز حضور زائران ایرانی و غیر ایرانی است اظهار داشت: این مسجد شریف به دلیل قداست و جایگاه والایی که از آن بهره‌مند است، همواره شاهد حضور خیل عاشقان و منتظران است و سعی ادارات و نهادهای استان بر ارتقای خدمات رفاهی زائران است.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی قم با هدف تسهیل عبور و مرور زائران با استفاده از تاکسی خط ویژه‌ای را در نزدیکی حرم مطهر(س) قرار داده است که به دلیل تجمع زائران در این منطقه، کار انتقال زائران از حرم به جمکران از این نقطه انجام می‌شود.

معاون سازمان تاکسیرانی قم تصریح کرد: هم‌اکنون 68 دستگاه تاکسی در حال خدمت‌رسانی به زائران مسجد جمکران هستند که این تعداد هر روز با توجه به افزایش و کاهش حجم زائران به طور منظم مشغول انجام وظیفه خود هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه مسافت طی شده از حرم مطهر تا جمکران به شرایط خاص جاده جمکران نزدیک‌ترین مسیر انتخاب شده است.

نیک اظهار داشت: نرخ مصوب برای کرایه تاکسی این مسیر 600 تومان است که از سال گذشته هنوز تغییر نکرده است و هیچ راننده تاکسی حق دریافت کرایه بیشتر را ندارد.

وی گفت: زائران و مجاوران این مسجد شریف می‌توانند شکایات خود در این مورد را به شماره 6628800 انتقال دهند و در اسرع وقت و با شماره پیگیری که دریافت می‌کنند می‌توانند پیگیر نحوه رسیدگی به شکایت خود باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول