اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت و تجارت شهرستان نور:

بازرسی و نظارت بر بنگاه‌های اقتصادی تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نور گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بازرسی و نظارت بر بنگاه‌های اقتصادی تشدید می‌شود.

بازرسی و نظارت بر بنگاه‌های اقتصادی تشدید می‌شود

علی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور با اعلام تشدید نظارت و بازرسی بر تمام بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی شهرستان به منظور کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها از تنظیم دو فقره پرونده برای دو فروشگاه بزرگ به ارزش 61 میلیون و 650 هزار ریال و ارسال به تعزیرات حکومتی جهت صدور احکام مقتضی خبر داد.

وی تخلف این دو فروشگاه بزرگ را گران‌فروشی ذکر کرد و اظهار داشت: بازرسان این اداره در بازرسی از این دو فروشگاه بزرگ مستقر در شهرستان متوجه گران‌فروشی شدند که بلافاصله با تنظیم صورت‌جلسه مراتب را گزارش و پرونده تخلفاتی برای آنها تشکیل شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نور تصریح کرد: در ادامه شناسایی متخلفین واحدهای صنفی در پی شناسایی مناطق پر تخلف در بازار و به اصطلاح آلوده هستیم و با توجه به میزان تخلفات در این مناطق نظارت و بازرسی را افزایش خواهیم داد و شاید این بازرسی‌ها در این مناطق به هفته‌ای سه مرحله نیز افزایش یابد.

شفیعی افزود: به منظور کنترل قیمت با واحد‌های بزرگ اقتصادی که تخلف داشته باشند با شدت بیشتری برخورد می‌شود و در صورت تکرار تخلف هر گونه واحدهای صنفی بزرگ و کوچک به سمت پلمب واحد متخلف خواهیم رفت که اثرات روانی بالایی دارد.

وی تصریح کرد: اثرات روانی این امر برای مردم اطمینان از کنترل و نظارت خواهد بود و برای متخلفین زنگ خطر که به دنبال تخلفات احتمالی نروند و کار و کسب سالم داشته باشند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور با اذعان به اینکه بیشترین آسیب‌ها و تخلفات در بازار از ناحیه واحدهای صنفی فاقد پروانه صورت می‌گیرد، بر ناامن کردن محیط برای متخلفان در بازار تاکید کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول