اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط منطقه ویژه پارس جنوبی انجام شد

اختصاص یک میلیارد ریال برای ورزش دانش‌آموزی عسلویه و کنگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از اختصاص یک میلیارد ریال برای ورزش دانش‌آموزی عسلویه و کنگان خبر داد.

اختصاص یک میلیارد ریال برای ورزش دانش‌آموزی عسلویه و کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در منطقه ویژه اظهار داشت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز امروز در عسلویه به میزبانی منطقه ویژه برگزار شد و برنامه‌ریزی بسیار خوبی در این جشنواره انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: انعکاس اقدامات انجام شده توسط خیرین مدرسه‌ساز و ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی به عنوان یک شاخص مهم انسانی و اجتماعی ضروری است.

نصوری از احداث 9 مدرسه در عسلویه خبر داد و یادآور شد: در راستای اجرای مصوبات و تحقق برکات سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه، 9 باب مدرسه با حمایت مالی این سازمان در عسلویه در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: انتقال این فرهنگ انسانی باید سینه به سینه در جامعه منتقل شود تا یک پیوند عمیق فرهنگی بین مردم و حافظان خلیج فارس و تلاشگران صنعت نفت در استان بوشهر برقرار شود.

این مسئول بیان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه انجام مسئولیت‌های اجتماعی تلاش گسترده‌ای دارد و مطالعات حوزه نفوذ منطقه ویژه پارس نهایی شده است.

نصوری ادامه داد: ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری کلاس‌های کنکور ویژه دانش‌آموزان بخش عسلویه برنامه‌ریزی شده که این اقدام با هدف تربیت نسل آینده مهندسان و متخصصان پروژه‌های پارس جنوبی انجام می‌شود.

وی از اختصاص یک میلیارد ریال برای ورزش دانش‌آموزی عسلویه و کنگان خبر داد و گفت: با توجه به تکلیف و تعهدات سازمان منطقه ویژه پارس در راستای توجه به محیط پیرامون تاسیسات صنعت نفت، اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال برای توسعه ورزش دانش‌آموزی در دیر، کنگان و جم و بخش عسلویه در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس تاکید کرد: همزمان با توسعه میدان گازی پارس جنوبی و ساخت پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی و پیشرفت صنعتی منطقه، باید فضاهای آموزشی و فرهنگی مردم و ساکنان این منطقه نیز گسترش یابد و تقویت شود. 

نصوری اذعان داشت: از همه ظرفیت و توان موجود برای رشد و توسعه فضاهای آموزشی استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول