اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 80 غرفه در رشت

نمایشگاه جلوه‌های خدمت دولت گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «جلوه‌های خدمت ماندگار دولت نهم و دهم» با حضور دستگاه‌های اجرایی گیلان در 80 غرفه در رشت گشایش یافت.

نمایشگاه جلوه‌های خدمت دولت گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، استاندار گیلان عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «جلوه‌های خدمت ماندگار دولت نهم و دهم» در پارک قدس این شهر هدف از برگزاری این نمایشگاه را به مناسبت یکصدمین سفر هیئت دولت ذکر کرد و اظهار داشت: به نمایش گذاشتن عملکرد دولت از جمله اهداف نمایشگاه است.

مهدی سعادتی، با بیان اینکه نمایشگاه فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن بخشی از خدمات دولت نهم و دهم است، تصریح کرد: نتایج سفرهای دور نخست تا سوم و در برخی استان‌ها سفر چهارم در نمایشگاه یکصدمین سفر در مشهد مقدس به معرض دید عموم گذاشته شده تا مردم با خدمات دولت بیشتر آشنا شوند.

وی، زمان برپایی نمایشگاه دستاوردهای سفر هیئت دولت به گیلان را به مدت یک هفته ذکر کرد و افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی عصرها با حضور در غرفه‌های خود پاسخگوی مردم می‌شوند و دیدار مستقیم با آنها برقرار می‌کنند.

استاندار گیلان با اشاره به نزدیک شدن به روز زن و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، از مراسم نورافشانی و برگزاری جشن میلاد در پارک قدس رشت خبر داد و گفت: هر شب برنامه‌های خوبی برای مردم در این فضا تدارک دیده شده است.

وی، با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم حجم کارها بسیار زیادتر بوده است.

سعادتی، افزود: حضرت آقا بارها از دولت به دلیل پای‌بندی به اصول انقلاب و ارزش‌ها، پرکار و تلاش نام بردند و دولت در چند هدف بزرگ مبارزه با فساد را سرلوحه کار خود قرار داده و در عرصه‌های جهانی در بحث انرژی هسته‌ای کار را به نتیجه رسانده و با کار و تلاش، تحول بنیادی و ریشه‌ای در کشور ایجاد کرده و عدالت‌محور ی را در کار خود قرار داده است.

وی، بحث سهام عدالت و مسکن مهر را از کارهای ماندگار دولت نهم و دهم نامید و یادآور شد: در نمایشگاه مذکور تنها بخشی از کارهای دولت به تصویر کشیده شده است.

استاندار گیلان، ساختن این استان را نیازمند همکاری و تعامل تمام مسئولان، نمایندگان و مردم دانست و ابراز کرد: عرصه مدیریتی کوتاه است و باید تمام تلاش خود را برای انجام کارها صرف کنیم زیرا هر چه داریم از برکت وجود ولایت و مردم قدرشناس است.

ا‌نتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول