اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان خواستار شد

ارائه خدمات بهداشتی متناسب با جمعیت بالای کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: ارائه خدمات بهداشتی متناسب با جمعیت بالای کنگان ضروری است.

ارائه خدمات بهداشتی متناسب با جمعیت بالای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه زینب حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران و مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: توسعه شاخص‌های بهداشتی از وظایف مهم شبکه‌های بهداشت و درمان است و در شهرستان کنگان از تمام توان برای این اهداف استفاده کرده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: گستردگی جمعیتی در شهرستان کنگان از مسائل مهمی است که سبب افزایش حجم فعالیت‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شده و با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شبکه بهداشت و درمان توانسته‌ایم نیازهای بهداشتی مردم را برطرف کنیم.

وی با اشاره به جمعیت بالای این شهرستان گفت: به دلیل دارا بودن مجتمع‌های صنعتی و شرکت‌های مختلف، جمعیت بالای مهاجر در این شهرستان ساکن شده‌اند و باید خدمات و عملکرد مرکز بهداشت متناسب با جمعیت این شهرستان باشد که از تمام توان در این راستا بهره برده‌ایم.

حسینی ادامه داد: مسئله بهداشت و سلامت مردم از مهم‌ترین نیازهای جامعه است و باید تمامی مسئولان اجرایی جامعه دست در دست هم دهند و با همکاری و تعامل نیازهای شبکه بهداشت را به نحو مطلوب برطرف کنند و از این طریق زمینه‌ساز ارائه خدمات ارزنده بهداشتی به مردم شوند.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت موجود از مسائل مهمی است که سبب بهبود عملکرد می‌شود که علاوه بر آن جمع‌آوری راهکارهای بهبود وضعیت بهداشتی از رویکردهای مهم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان است و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان می‌خواهیم در این ارتباط ما را یاری کنند.

این مسئول با تاکید بر اهمیت تعامل بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان داشت: برقراری تعاملات و روابط بیشتر بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مسائل مهمی است که سبب بهبود فعالیت‌ها و ارائه خدمات بهداشتی مطلوب‌تر می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان عنوان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برنامه‌های بهداشتی گسترده‌ای صورت پذیرفته که زمینه‌ساز ارتقاء چشمگیر شاخص‌های بهداشتی در این مجتمع شده است ولی باز هم نیازهای فراوانی در آن وجود دارد.

حسینی گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت پذیرد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول