اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

آزمون سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران جمعه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت:‌ آزمون ورودی مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران جمعه 22 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

آزمون سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران جمعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با بیان اینکه این آزمون در 38 مرکز آزمون کشور برگزار خواهد شد اضافه کرد: داوطلبانی که برای ادامه تحصیل در مقطع سطح سه ثبت‌نام و کارت ورود به جلسه آزمون دریافت کرده‌اند، روز جمعه در آزمون شرکت خواهند کرد.

وی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان ورود به مقطع سطح سه را 4 هزار و 821 نفر ذکر کرد و یادآور شد: شش گروه از داوطلبان از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تعداد داوطلبان شرکت در این آزمون را 4 هزار و 61 نفر ذکر کرد و افزود: داوطلبان در این آزمون ابتدا به 70 سئوال چهارگزینه‌ای در مدت 70 دقیقه پاسخ می‌دهند و سپس به 15 سئوال تشریحی تخصصی مربوط به رشته تخصصی پاسخ خواهند داد.

وی منابع این آزمون را فقه، اصول و ادبیات عرب دانست و یادآور شد: داوطلبان در صورت قبولی در آزمون کتبی به مصاحبه علمی راه می‌یابند و در این مرحله از کتب تخصصی هر رشته مصاحبه شفاهی به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام محدث رشته‌هایی که در مقطع سطح سه سال تحصیلی 91-92 در حوزه‌های علمیه خواهران ارائه خواهد شد را شامل تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی، فلسفه اسلامی، تاریخ اسلام، مطالعات اسلامی زنان و اخلاق و تربیت اسلامی دانست و گفت: از میان این رشته‌ها، رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و تاریخ اسلامی به شیوه‌های حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری ارائه خواهند شد و تحصیل در سایر رشته‌ها صرفا به صورت حضوری صورت می‌پذیرد.

وی زمان اعلام نتایج آزمون کتبی سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران را 22 خرداد ماه ذکر کرد و اظهار داشت: نتایج این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir قابل دریافت خواهد بود و نتایج نهایی نیز 26 مرداد از همین طریق قابل دریافت است.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه زمان آغاز سال تحصیلی 91- 92 حوزه‌های علمیه خواهران را هفته آخر شهریورماه عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول