اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاوه:

استقبال از مقام معظم رهبری یک رزمایش فرهنگی بود

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: استقبال از مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه یک رزمایش فرهنگی بود که دشمنان را مبهوت کرد.

استقبال از مقام معظم رهبری یک رزمایش فرهنگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه و اورامانات، حسین خدرویسی امروز در کنگره بزرگداشت علامه نودشی، اظهار کرد: نمایش بی‌نظیر سال گذشته مردم استان کرمانشاه در استقبال از بزرگترین شخصیت حال حاضر جهان اسلام یک رزمایش فرهنگی بزرگ بود که چشم‌ها را خیره کرد و دشمنان این مرز و بوم را مات و مبهوت نمود.

وی با یادآوری متدین و روشنفکر خواندن مردم اورامانات از سوی مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: استقبال پرشور مردم فهیم شهرستان پاوه از مقام عظمای ولایت نیز افتخاری بود که تا سال‌ها در تاریخ این دیار می درخشد و مردم به خاطر القابی که رهبرشان به آنها ارزانی داشت، سال های سال بر خود می‌بالند.

فرماندار پاوه تصریح کرد: برگزاری کنگره بزرگداشت علامه نودشی در نقطه صفر مرزی و در شهری که چندی پیش دشمنان قسم خورده این ملت دست خود را به خون 4 تن از پاک‌ترین فرزندان ایران زمین آلوده کردند حاکی از امنیت پایدار در این منطقه است.

وی افزود: پیام روشن ما به همه دشمنان این سرزمین دلاور پرور آن است که اورامانات دیار فرهنگ و تمدن است و دستان ناپاک دشمنان نمی‌تواند ذره‌ای از اخلاص این مردم به دینشان و انقلابی که در سایه رهنمودهای این دین الهی به ثمر رسانده‌اند، بکاهد.

خدرویسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تجلیل از شخصیت علامه نودشی، گفت: علامه نودشی چراغی نورانی در تاریخ اورامانات بوده و این شخصیت نمونه‌ای کامل از علمای بزرگ این گوشه از ایران زمین است.

وی گفت: امروز به همت جوانان متعهد و متدین اورامانات، کنگره بزرگداشت علامه نودشی در زادگاه این شخصیت برجسته در حال برگزاری است و این تلاش شایسته تقدیر است.

خدرویسی افق پیش‌روی شهرستان پاوه را بسیار روشن توصیف کرد و گفت: شهرستان پاوه سال گذشته با برگزاری همایش‌های بزرگی چون همایش حقیقت‌جویان مسلمان در دامان پر مهر اورامان و همایش بیداری اسلامی با حضور روحانیون شیعه و سنی از 15 استان کشور کارنامه درخشانی در زمینه کار فرهنگی دارد و مسئولان شهرستان مصمم به ادامه کارهای گذشته خود هستند.

فرماندار پاوه در پایان سخنان خود از تلاش‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه پاوه و همه کسانی که در برگزاری کنگره بزرگداشت علامه نودشی تلاش کردند تقدیر و برگزاری کنگره را شکرگزاری نعمت استقلال و امنیت پایدار در منطقه اورامانات دانست.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول