اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرکل تربیت‌بدنی ناجا خبر داد

حضور 13 تیم ناجا در لیگ‌های برتر سال‌ جاری

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل تربیت‌بدنی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: 13 تیم با حمایت ناجا امسال در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

حضور 13 تیم ناجا در لیگ‌های برتر سال‌ جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اکبر محمدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی والیبال ناجا با حضور 46 تیم و به مدت هفت روز در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی یکی از اهداف اصلی برگزاری این مسابقات را شناسایی استعدادهای برتر والیبال ناجا برای حضور در مسابقات بین‌المللی والیبال نیروهای مسلح کشورمان عنوان کرد و گفت: مسابقات والیبال نیروهای مسلح جهان امسال به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

محمدی در ادامه درباره وضعیت تیم ‌های ورزشی ناجا بیان داشت: در 32 رشته ورزشی دارای هیئت هستیم و فعالیت‌های ورزشی در این هیئت‌ها به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی درباره دیگر برنامه ورزشی ناجا یادآور شد: هر ساله شش جشنواره بزرگ ورزشی در ناجا برگزار می‌شود که این جشنواره در قالب جشنواره خانوادگی دختر و پسر ناجا، جشنواره ورزشی سربازان ناجا، جشنواره ورزشی مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های تخصصی ناجا برگزار می‌شود.

محمدی در ادامه از اعزام تیم کوهنوردی ناجا به قله لنین در قرقیزستان خبر داد و گفت: امسال در 13 رشته ورزشی قصد ورود به مسابقات حرفه‌ای و لیگی کشور را داریم.

این مسئول ورزشی ناجا درباره وضعیت تیم والیبال ناجا بیان داشت: در حال حاضر و در این دوره از رقابت‌ها مجموعا 20 بازیکن لیگ برتری والیبال کشور حضور دارند که با توجه به حضور بازیکنان شاخص بالاترین سطح کیفی مسابقات را شاهد هستیم.

رئیس هیئت والیبال ناجا درباره نحوه انتخاب بازیکنان برای حضور در تیم نیروهای مسلح بیان داشت: کمیته فنی و اعضای هیئت والیبال بر نحوه عملکرد بازیکنان نظارت دارند.

وی در پایان گفت: بازیکنان برتر این دوره از رقابت‌ها پس از انتخاب در اردوی تیم نیروهای مسلح حاضر می‌شوند.

انتهای‌پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول