اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در یاسوج انجام شد

آغاز به کار مسابقات قرآنی جامعه ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مسابقات بزرگ قرآنی ویژه جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مسابقات قرآنی جامعه ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار مسابقات قرآنی ایثارگران در یاسوج اظهار داشت: قرآن گنجینه ارزشمندی برای بشر است که بهره‌گیری از مفاهیم آن موجب یافتن صراط مستقیم و راه درست می‌شود.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: قرآنی نسخه‌ای شفابخش برای همه نیازها و خلا‌‌ء‌های جامعه انسانی است.

زارعی تاکید کرد: باید یادگیری خواندن قرآن را از سنین پایین در جامعه نهادینه کنیم تا فرهنگ قرآنی در جامعه حاکم شود.

وی درک مفاهیم قرآنی و تدبر در آیات قرآن کریم را ضامن سلامت زندگی بشر خواند و بیان داشت: باید در کنار افزایش کمی کارهای قرآنی به کیفیت‌بخشی و محتوابخشی به کارهای فرهنگی و قرآنی توجه کنیم.

زارعی گفت: خواندن قرآن و به‌کارگیری دستورات آن از بالاترین عبادات است که باید متولیان فرهنگی و دینی در این استان تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از متولیان و مسئولان مرتبط با فعالیت‌های قرآنی خواست: برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به‌ویژه نسل جوان برنامه‌های کمی و کیفی مؤثری را اجرا و برنامه‌ریزی کنند.

*فرزندان شاهد و ایثارگر با تاسی از قرآن در جامعه الگو هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر با تاسی از قرآن کریم و آموزه‌های دینی الگوی مناسب و اسوه‌ای نمونه در جامعه هستند.

علی امیری ابراز داشت:‌ قرآن نجات‌دهنده بشر و رمز سعادت و رستگاری است که با چنگ زدن به آن و عمل به دستوراتش می‌توان به فلاح و رستگاری خود در دنیا و آخرت امیدوار بود.

وی بیان داشت: مسابقات قرآن جامعه ایثارگری در مرحله شهرستانی در این استان برگزار شد و امروز مرحله استانی این مسابقات قرآنی شروع به کار کرد.

امیری تعداد شرکت‌کنندگان در این مرحله از مسابقات قرآنی را 230 نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی در مرحله استانی از سطح علمی و معنوی بالایی با حضور داوران برجسته استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول