اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

آتش‌سوزی شرکت گاز شمال غرب اصفهان مهار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با کمک‌ نیروی امداد و نجات آتش‌سوزی شرکت گاز شمال‌غرب اصفهان مهار شد.

آتش‌سوزی شرکت گاز شمال غرب اصفهان مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مطلع شدیم که در جریان انفجار و آتش‌سوزی که امروز در یکی از شرکت‌های شارژکننده کپسول گاز در نزدیک دانشگاه صنعتی و در شمال‌غرب اصفهان رخ داد یک نفر آسیب دیده است.

یکی از پرسنل اورژانس 115 که در محل آتش‌سوزی بود در گفت‌وگو با رسانه خبری شهرداری بیان داشت: با شنیدن صدای انفجار مهیب در محله شمال‌غرب، اهالی محل با تماس به پایگاه 115 خیابان امام خمینی(ره) درخواست کمک کردند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی این پایگاه با سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، البته در هنگام انفجار یک نفر هنگام بستن شیر مخزن اصلی گاز بر اثر انفجار به بیرون پرتاب و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد که شخص مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی انتقال یافت.

در همین راستا و به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر با مدیرکل مدیرت بحران استانداری اصفهان به منظور اطلاع یافتن بیش‌تر ارتباطی تلفنی برقرار کردیم که وی اظهار داشت: زمانی که ما در مورد ایجاد یک حریق در شرکت اورتو گاز شرکتی که کپسول گاز را شارژ می‌کند اطلاع‌رسانی شد، بلافاصله عوامل امدادی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، پخش فرآورده‌های نفتی و پالایشگاه در محل حادثه حضور پیدا کردند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه 155 نیروی امدادی و 55 دستگاه خودروی نجات، امداد و اطفای حریق در محل حادثه حضور داشتند، بیان داشت: شهرداری اصفهان، آتش‌نشانی اصفهان و شاهین شهر، فوریت‌های پزشکی، پالایشگاه، پخش فرآورده‌های نفتی، هلال‌احمر و نیروی انتظامی راهنمایی و رانندگی در محل حادثه حضور یافتند.

وی با تاکید بر اینکه چند تانکر آب‌رسان و پشتیبان به محل حادثه فرستاده شد و عوامل سبب خنک کردن مخازن اقدام کردند، گفت: هم‌چنین از انتشار آتش به دیگر مخازن گاز جلوگیری کردند و حادثه به خوبی توسط مأموران امدادی کنترل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: این حادثه یک نفر مجروح داشته است که به بیمارستان انتقال یافته و سپس حلقه ایمنی به دور محل حادثه ایجاد و حادثه مهار شد.

وی تاکید کرد: شرکت‌های گاز در خیابان امام خمینی(ره) مستقر هستند و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز درصدد استقرار آنها به خارج از شهر اصفهان است و در همین راستا شرکت بوتان گاز انتقال یافته و سه شرکت دیگر نیز به شهرک صنعتی در شمال اصفهان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول