اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

تولیدات مجتمع گازی پارس جنوبی 12 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش 12 درصدی تولیدات مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

تولیدات مجتمع گازی پارس جنوبی 12 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر شعبان‌پور در همایش تولید پایدار در عسلویه اظهار داشت: در سال تولید ملی با تمام توان و ظرفیت برای رشد تولید و افزایش بهره‌وری تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 40 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و روزبه‌روز شاهد افزایش کیفیت تولیدات این مجتمع هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش 12 درصدی تولیدات مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و فعالیت انجام گرفته در سال 90 شاهد رشد 12 درصدی تولیدات مجتمع گازی بودیم و حتی در برخی پالایشگاه‌ها رشدی 15 درصدی را شاهد بودیم که این مهم با انجام طرح‌های مهندسی انجام شده است.

شعبان‌پور در ادامه با تاکید بر مشکلات کارکنان اقماری 2 به یک، خواستار تغییر این وضعیت شد.

وی یادآور شد: ما باید برای بهبود وضعیت نیروی انسانی‌مان تلاش کنیم و از تمام ظرفیت و توان موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

این مسئول گفت: ستاد شرکت ملی گاز تاکنون کمک‌های شایانی به ما کرده و من دست همه‌شان را می‌بوسم، ولی از حالا به بعد باید بیشتر از این کمک بکنند چون نیروی انسانی ما، چه اقماری و چه ساکن نیازمند شرایط بهتری است.

شعبان‌پور در ارتباط با وضعیت نیروهای اقماری بیان کرد: نیروی اقماری 2 به 1 دیگر نمی‌تواند این شرایط را تحمل کند و باید 2 به 2 بشود و این خواسته اصلی همه نیروهاست.

وی اذعان داشت: مهندس جمشیدی دانا هم با صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشته‌اند، دیده‌اند که در آن‌جا چه وضعیتی وجود دارد و نیروها چه مشکلاتی دارند.

شعبان‌پور متذکر شد: من از ستاد شرکت ملی گاز ایران و مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید خواهشمندم که بیشتر از این به فکر منابع انسانی باشند و مشکلات این نیروها را حل کنند.

در این آیین تعدادی از مسئولان مجتمع گازی و کارشناسان این مجتمع نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول