اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار صورت گرفت

گشایش نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در کرمان

خبرگزاری فارس: همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور، نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان با حضور استاندار کرمان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پنجشنبه شب و همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور، نمایشگاه دستاوردهای سه دور سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمان با حضور اسماعیل نجار استاندار کرمان، معاونان وی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل مجتمع فرهنگی و هنری انتظار آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه شامل 80 غرفه است و با هدف عمق بخشیدن و معرفی آثار و برکات سفرهای استانی هیئت دولت برگزار شده است.

گلچینی از دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور در سه دور سفر به استان کرمان در قالب عکس، بنر، پوستر، بروشور و نماهنگ در نمایشگاه مذکور به نمایش گذاشته شده است.

دستگاه‌های دولتی و نهادهای خصوصی در نمایشگاه مذکور دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در زمینه‌های زیربنایی، آموزشی، برنامه‌ریزی، فرهنگی و اجتماعی را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

به گزارش فارس، به مناسبت یکصدمین سفر استانی هیئت دولت فضاسازی مناسب از طریق رسانه‌ها و تریبون‌های نماز جمعه در استان کرمان انجام می‌شود و استاندار کرمان، فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های دولتی با حضور در نماز جمعه با مردم به صورت مستقیم ارتباط برقرار می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول