اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت هندیجان:

مادران مسئولیت پرورش فرزند را مهم‏ترین مسئله بدانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت هندیجان گفت: مادران مسئولیت پرورش فرزند را مهم‏ترین مسئله بدانند و هیچ چیز دیگر را بر آن ترجیح ندهند.

مادران مسئولیت پرورش فرزند را مهم‏ترین مسئله بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام جعفر بنی‌سعید ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای ابن شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: زندگى فاطمه زهرا(س) لبریز از لایه‌ها و لطافت‌ها و دسترسى و شناخت عمیق به همه ابعاد زندگى بوده که درک آن براى همه کس مقدور نیست.

وی افزود: شخصیت معنوى این بانوى بیکران متشکل از بسترهاى معنوى بسیارى است که هر کدام از آنها براى یک زندگى معنوى و معنادار بکار می‌آید.

امام جمعه موقت هندیجان تصریح کرد: به همین منظور فاطمه زهرا(س)، کاملترین الگویى است که مى‌توان در ابعاد گوناگون زندگى، او را مقتدا قرار داد.

وی با تبریک به‌مناسبت سالروز ولادت آن حضرت و مقام شامخ زن خاطر نشان کرد: جوانان باید قدر مادران خود را بیش از پیش بدانند و آنان را یارى کنند.

بنی‌سعید اضافه کرد: در مقابل نیز مادران مسئولیت پرورش فرزند را مهم‏ترین مسئله بدانند و هیچ چیز دیگر را بر آن ترجیح ندهند.

وی با بیان اینکه بانوان باید بدانند پرورش فرزند صالح، بااهمیت‏تر از کارهاى اجرایى و اقتصادى است، گفت: متأسفانه امروزه تربیت و حضانت بچه، کم‏اهمیت و بى‏مقدار جلوه مى‏کند و این موضوع نگران کننده است.

خطیب جمعه موقت هندیجان با اشاره به اینکه زنان و دختران باید فاطمه زهرا(س) را در تمام مراحل زندگی الگوی بی‌بدیل خود قرار دهند، اظهار کرد: زنان باید با تربیت صحیح و ریشه‌دار، بهترین جوان‏ها را تربیت کنند.

وی با اشاره به اینکه زنان و مادران ایران اسلامی با نشان دادن مسیر واقعی دین و دیانت به فرزندانشان می‌توانند، بزرگ‏ترین افتخارات را بیافرینند، افزود: باید بر مقام والا و شامخ مادران و زنان ارج نهاد و آنها را حمایت کرد.

بنی‌سعید در پایان خطاب به زنان و دختران هندیجانی خاطرنشان کرد: بانوان دین‌دار این شهرستان با حضور پربرکت خود در برنامه‌ها و مراسم‌هایی که این روزها به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود می‌توانند گامی مؤثر در مسیر بانوی بزرگوار اسلام و رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی بگذارند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول