اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌امام جمعه مرند با اشاره به مسابقات ابتذال‌آمیز "یورویژن"

دولت باکو به منظور مسیرگشایی رژه همجنس‌بازان خانه‌های مردم را تخریب می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مرند با اشاره به مسابقات ابتذال‌آمیز "یورویژن" و رژه همجنس‌بازان در باکو گفت: بلاتکلیفی انسان‌هایی که خانه‌هایشان به منظور مسیرگشایی برای رژه همجنس‌بازان تخریب شده است.

دولت باکو به منظور مسیرگشایی رژه همجنس‌بازان خانه‌های مردم را تخریب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان مرندی علیه سیاست‌های ضداسلامی دولت باکو با بیان اینکه جمهوری آذربایجان به عنوان یکی از کشورهای شیعه در منطقه که 86 درصد مردم این کشور را شیعیان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: دولت باکو باید در برابر اقدامات ضداسلامی ماه‌های گذشته و اجازه به رژه همجنس‌بازان در این کشور پاسخگوی مسلمانان باشد.

وی ضمن محکوم کردن رژه‌گی ـ پاراد در باکو تاکید کرد: اگر دولت آذربایجان رژه همجنس‌بازان را دلیل وجود آزادی‌ها و دموکراسی در این کشور تلقی می‌کند پس چرا مخالفان دولت این کشور که 95 درصد مردم این کشور را تشکیل داده‌اند اجازه برپایی رژه و اعتراض را ندارند.

امام جمعه مرند افزود: در کنار همه این اقدامات مغایر با فرهنگ و مذهب مردم مسلمان جمهوری آذربایجان، آنچه این روزها اسباب ناخرسندی مسلمانان این جمهوری و کشورهای منطقه را فراهم کرده است، تلاش دولت باکو به منظور برگزاری مسابقات ابتذال‌آمیز "یورویژن" و قبیح‌تر از آن تلاش در راستای برگزاری رژه همجنس‌بازان در حاشیه این مسابقات است.

نعمت‌زاده ادامه داد: البته سختی‌هایی که مردم مسلمان این کشور از ناحیه برگزاری این مسابقات تحمل می‌کنند خود ماجرای غم‌انگیز دیگری است که از جمله این موارد می‌توان به بلاتکلیفی انسان‌هایی اشاره کرد که خانه‌هایشان به منظور مسیرگشایی برای رژه همجنس‌بازان تخریب شده است.

وی اظهار کرد: ما مردم مسلمان مرند در راستای وظائف شرعی خود و به منظور اعلام حمایت از مراجع تقلید و ائمه محترم جمعه به ویژه حضرت آیت‌الله مجتهدشبستری  که مستمرا خواستار پایان یافتن سیاست‌های  ضد شیعی دولت باکو هستند، قاطعانه از دولتمردان جمهوری آذربایجان که 20 درصد خاک کشورشان در اشغال دشمن است درخواست می‌کنیم همزمان به اقدامات مغایر با فرهنگ تاریخی و مذهب مردم این کشور پایان داده و از تصمیم خود به منظور برگزاری فستیوال مروج فرهنگ منحط غربی که با عنوان دروغین مسابقات موسیقی یورویژن تبلیغ می‌شود عدول کرده و به هیچ وجه در فکر برگزاری رژه همجنس‌بازان در دومین کشور شیعی دنیا نباشند.

نعمت‌زاده تاکید کرد: در صورت ارتکاب این اشتباه خشم مردم جمهوری آذربایجان و مردم مسلمان مرند و سایر شهرهای ایران اسلامی غیر قابل مهار خواهد بود.

امام جمعه مرند خطاب به برادران و خواهران دینی خود در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: اکنون همانگونه که آنان در بیستمین سالگرد اشغال "شوشا"، نگران سرنوشت این شهر و سایر مناطق اشغالی هستند ما نیز همچون آنان آزادی "قره‌باغ" عزیز را آرزو می‌کنیم و در راستای احیاء ارزش‌های الهی در جمهوری آذربایجان همواره در کنار آنها بوده و به تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضفان در مقابل  مستکبران در این کشور ایمان راسخ داریم.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول