اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان:

مردم باید بدانند که برای چه موفقیت‌هایی هزینه می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زنجان گفت: مردم حق دارند بدانند که با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان برای کسب چه موفقیت‌هایی هزینه پرداخت می‌کنند.

مردم باید بدانند که برای چه موفقیت‌هایی هزینه می‌کنند

محسن افشارچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کشورهای مختلف در جهان در حال حاضر از انرژی هسته‌ای استفاده می‌کنند که ملت ایران نیز برای دست‌یابی به این انرژی پاک برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم باید از اهمیت و کاربردهای انرژی هسته‌ای در زندگی خود آگاه شوند، خاطرنشان کرد: دستیابی به انرژی هسته‌‌ای حق مسلم همه مردم جهان است که کشور ایران نیز برای تحقق این مهم موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است.

*کسب انرژی هسته‌ای حق مسلم همه کشورها است

رئیس دانشگاه زنجان بر ضرورت استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای تاکید کرد و گفت: بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان در حال حاضر از این انرژی استفاده می‌کنند و به اهمیت استفاده از آن به خوبی آگاه هستند.

وی با بیان اینکه کسب استقلال موجب عزت و غرور ملی می‌شود، یادآور شد: کسب موفقیت‌های ملی در زمینه انرژی هسته‌ای همواره خوشحال کننده بوده و در آینده نزدیک نیز موفقیت‌های دیگر توسط کشور در این زمینه ثبت می‌شود.

*مردم باید از دستاوردهای هسته‌ای کشور آگاه شوند

افشارچی مردم را به عنوان پایه اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم باید از دستاوردهای هسته‌ای کشور آگاهی داشته و به اهمیت استفاده از این انرژی در زندگی خود پی ببرند.

وی با بیان اینکه کشور ایران به عنوان کشوری مستقل همواره در معرض توطئه‌های دشمنان قرار دارد، تصریح کرد: باید با ایجاد آگاهی‌های لازم در کشور، همه نسل‌های جامعه از کاربردهای این انرژی آگاه شوند.

رئیس دانشگاه زنجان صنعت انرژی هسته‌ای را از صنایع بومی عنوان کرد و افزود: مردم حق دارند بدانند که با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان برای کسب چه موفقیت‌هایی هزینه پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر ملت ایران برای کسب انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای پافشاری نمی‌کرد سرنوشت کشور در آینده به خوبی ترسیم نمی‌شد.

افشارچی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای انرژی هسته‌ای در کشور ادامه داد: این نمایشگاه امکان آشنایی مردم با کاربردهای انرژی هسته‌ای را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه نسل جوان دانشگاهی و نسل نوجوان دبیرستانی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند، تصریح کرد: آگاهی نسل جدید جامعه با دستاوردهای هسته‌ای کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول