اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

شوراها پل ارتباطی مؤثری بین مردم و رسانه باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: شورای اسلامی استان کرمان می‌تواند پل ارتباطی بسیار مؤثر و خوبی بین مردم و رسانه باشد که در حال حاضر از این ظرفیت بالا غفلت شده است.

شوراها پل ارتباطی مؤثری بین مردم و رسانه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، حجت‌الاسلام موسوی در نشست با اعضای شورای اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش و اهمیت شوراها و کارکرد آنها اظهار داشت: نظام شورایی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران و نشانه‌ای از ظرفیت بالای قانون اساسی کشور ما است.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی رسانه برای بیان مشکلات، دغدغه‌ها و کمبودها در سطح جامعه افزود: شورای اسلامی استان کرمان می‌تواند پل ارتباطی بسیار مؤثر و خوبی بین مردم و رسانه باشد که در حال حاضر از این ظرفیت بالا غفلت شده است.

موسوی همچنین مدیریت و ساماندهی منظر شهری را یکی از مسائل مهم در استان دانست که تا حد زیادی از آن غفلت شده است.

وی گفت: باید از هم‌اکنون به فکر راهکارهایی بود که از این پس معماری شهری طبق اصول پذیرفته شده، مدیریت و مناظر شهری، طبق قاعده، طراحی و اجرا شوند و وظیفه شوراها در این زمینه سنگین است.

رفیع آبادی رئیس شورای اسلامی استان نیز در این نشست با اشاره به وظیفه شورا و اهمیت مشورت بیان داشت: شوراهای اسلامی سبب پیشرفت کارها و باز شدن گره‌ها و بن‌بستهای موجود در جامعه شده‌اند اما دولت در اعطای اختیارات به شوراها با احتیاط و به کندی حرکت می‌کند و همین موضوع  سبب شده است از ظرفیت کامل شوراها استفاده نشود.

وی افزود در استان کرمان یک ‌هزار و 351 شورای اسلامی شهر و روستا با 5 هزار و 500 عضو فعالیت می‌کنند.

رفیع‌آبادی با اشاره به ظرفیت بالای رسانه استانی برای معرفی امکانات و جاذبه‌های اقتصادی و فرهنگی استان، خواستار افزایش برنامه‌سازی در خصوص موضوعات مختلف بومی شد.

در این نشست همچنین راهکارهایی برای افزایش نقش مشورتی شوراها در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با موضوع مسائل بومی استان بررسی و تصویب و تهیه برنامه ‌ی با عنوان صدای شورا برای آشنایی بیشترمردم با شوراها و وظایف آنها پیشنهاد شد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول