اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت افزایش قیمت سوخت در سال جاری

کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های اصفهان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال جاری اگر قیمت سوخت افزایش پیدا کند به صورت قطعی نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی‌های اصفهان افزایش می‌یابد.

کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های اصفهان افزایش می‌یابد

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر موضوعی در شهر اصفهان مبنی بر افزایش کرایه تاکسی‌ها مطرح نیست، اظهار داشت: اما زمانی که هزینه‌های مرتبط با حمل و نقل اعم از قیمت سوخت، استهلاک و سایر موارد افزایش پیدا می‌کند، تأثیر این افزایش‌ها باید بر روی کرایه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله یک رشد قیمت در بخش حمل و نقل وجود دارد که این رشد قیمت‌ها ناشی از افزایش تورم است، اضافه کرد: در سال گذشته افزایش قیمت سوخت و افزایش نرخ تورم سبب افزایش نرخ کرایه‌ها در بخش حمل و نقل عمومی شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در سال جاری نیز اگر قیمت سوخت افزایش پیدا کند به صورت قطعی نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی‌های اصفهان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه البته هزینه‌های ناشی از افزایش نرخ تورم در این زمینه مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: هر ساله افزایش قیمت‌ها در بخش حمل و نقل عمومی اجتناب‌ناپذیر است و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نیز سبب این موضوع شده است.

بهبهانی با اشاره به اینکه هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت‌ها در بخش تاکسی‌رانی به دوش مردم است، تاکید کرد: هر افزایشی در این زمینه به خود مردم منعکس می‌شود و دولت و شهرداری یارانه‌ای را برای کرایه مردم در بخش تاکسی‌رانی پرداخت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اما در بخش اتوبوس‌رانی هزینه تمام شده بلیت اتوبوس‌ها توسط مردم، دولت و شهرداری پرداخت می‌شود، افزود: اما اگر دولت نیز به تعهدات خود در این زمینه عمل نکند افزایش قیمت‌ها در بخش اتوبوس‌رانی نیز متوجه مردم می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: هر افزایش قیمت در بخش اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی نیز به مصوبه شورای شهر نیاز دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول