اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در ارومیه افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: ‌رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری در ارومیه افزایش نمی‌یابد.

کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در ارومیه افزایش نمی‌یابد

رسول اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ‌ با توجه به اینکه نرخ کرایه‌ها در سال گذشته افزایش یافته است از این رو برای سال جدید برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس درون‌شهری وجود ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متعددی است که می‌تواند زمینه رشد و توسعه این شهر را بیش از پیش فراهم کند.

اصغرزاده ادامه داد: یکی از این ظرفیت‌ها وجود دهکده ساحلی چی‌چست در ارومیه است که هر هفته در این دهکده برنامه‌هایی با موضوعات مختلف اجرا می‌شود و رویکرد شورای شهر ارومیه نیز سرمایه‌گذاری در مراکز اقامتی برای رفاه بیشتر شهروندان و مهمانان و بررسی وضعیت دریاچه ارومیه و موقعیت استراتژیکی آن است.

این مسئول با بیان اینکه این دهکده در سال گذشته پنج میلیون تومان درآمد داشته است، گفت: درآمدهای حاصل از دهکده چی‌چست برای تجهیز و معرفی آن صرف می‌شود. 

وی شهرداری را بازوی اجرایی شورای شهر خواند و تصریح کرد: شورا به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری انجام وظیفه می‌کند و در مواقع تعاملات و تذکرات لازم انجام می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به عملکرد شورای شهر ارومیه بیان کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه با ورود به ششمین سال خدمتگزاری به مردم شهر ارومیه 684 جلسه رسمی، عادی و فوق ‌العاده در کمیسیون‌های بودجه و مالی، توسعه و عمران و فرهنگی داشته است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول