اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن هفته زن صورت می‌گیرد

اهدای 360 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: 357 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادهای زیر پوشش این نهاد در استان به مناسبت فرا رسیدن هفته زن اهداء می‌شود.

اهدای 360 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته زن کمیته امداد این استان برای جامعه هدف خود برنامه‌های متفاوتی را برگزار می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر جامعه هدف این نهاد انقلابی زنان هستند این نهاد در نظر دارد برنامه‌های متفاوتی  را در حوزه‌های مختلف برگزار کند.

حسین‌پور تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد کوثر با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در کانون‌های پیروان ولایت یکی از برنامه‌های مهم است.

وی افتتاح واحدهای ساخته شده، افتتاح طرح‌های اشتغال، مراسم تجلیل از مادران سرپرست خانوار که دارای فرزند محصل موفق هستند، مراسم تجلیل از بانوان موفق کار‌آفرین و برگزاری مراسم و اردو و درون‌سازمانی را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.  

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول