اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان فارسان خبر داد

اهدا جهیزیه به 50 نوعروس مددجو در فارسان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد شهرستان فارسان از اهدا جهیزیه به 50 نفر از نوعروسان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

اهدا جهیزیه به 50 نوعروس مددجو در فارسان

محمدرضا فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: کمیته امداد توانسته است اعتماد مردم را در کشور جلب کند به طوری که حضور و مشارکت مردم در ارائه کمک‌ها به نیازمندان هر ساله افزایش می‌یابد که این حضور مردم در تغییر زندگی نیازمندان بسیار اثرگذار بوده است.

وی افزود: در سه دهه گذشته مجموعه امداد خدمات مختلفی را به جامعه هدف خود ارائه کرده است و در واقع با ارائه خدمات خود بسیار کارگشا و اثرگذار در جامعه بوده است.

فتحی در ادامه از اهدا جهیزیه به 50 نفر از نوعروسان زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: به هریک از این 50 نوعروس زیرپوشش، 10 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان فارسان افزود: این مبلغ به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد معادل 500 میلیون ریال هزینه شد.

فتحی همچنین از تامین اجاره مسکن 65 هزار خانوار با حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این خانوارها افزون بر 155 میلیون ریال مساعدت مالی دریافت کردند.

وی افزود: در سال جاری نیز برای تامین مسکن مددجویان زیرپوشش این نهاد تسهیلات تامین مسکن، بهسازی مسکن و تسهیلات مسکن مهر پرداخت می‌شود.

انتهای پیام‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول